خبرگزاری کار ایران

منشا خیلی به درد استقلال می‌خورد

دین محمدی: جذب نورافکن برگشت به عقب بود / مدیریت نباید بیاید یک موز بخورد و برود!

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۸۶۳

پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید گادوین منشا می‌تواند کمک زیادی به آبی پوشان در نیم فصل دوم کند.

سیروس دین محمدی در گفت و گو با ایلنا، درباره خرید گادوین منشا در پنجره نقل و انتقالاتی از پرسپولیس گفت: به نظرم خرید خوبی بود، آن دو خرید دیگر را نمی‌دانم که کیفیت فنی‌شان به چه صورت است اما امیدوارم که مثل الحاجی گرو نباشند. بازی منشا در پیکان و پرسپولیس را دیده‌ایم و فکر می‌کنم خیلی به درد استقلال می‌خورد. اینطور نیست که کیفیت او را زیر سوال ببرند، او توانایی‌های زیادی دارد و به نظرم فوتبالیست خیلی خوبی است.

دین محمدی افزود: به نظرم چون منشا بازیکن خارجی است حواشی انتقالش به استقلال نمی‌تواند روی عملکرد او تاثیر بگذارد. این برای بازیکنان ایرانی است با شعارهایی که علیه او سرمی‌دهند تحت فشار قرار می‌گیرد اما برای بازیکنان خارجی فکر نمی‌کنم چنین باشد. 

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد استقلال در نیم فصل نقل و انتقالاتی را گفت: من منشا را قبول دارم، درباره پاتوسی و گونکالوس باید صبر کنیم و بازی آنها را تماشا کنیم. امید نورافکن هم به استقلال برگشت و به خودش هم گفتم که باید فوتبالش را در اروپا ادامه بدهد؛ برگشت او برگشت رو به عقب است و امیدوارم که اینجا همان نورافکنی که هواداران می‌خواهند باشد.

دین محمدی درباره پیش بینی از عملکرد آبی پوشان در نیم فصل دوم گفت: استقلال در نیم فصل اول با تمام سختی‌هایی که داشت در بین تیم‌های بالای جدولی ماند و باید منتظر بمانیم تا با گذشت چند هفته عیار واقعی استقلال مشخص شود. استقلال هنوز روز نشده است و باید ببینیم بازیکنان جدید چند مرده حلاج هستند!

دین محمدی در پایان درباره اینکه حضور یکی از اعضای هیئت مدیره با واکنش شدید هواداران رو به رو شده است گفت: امیدوارم دقت بیشتری در انتخاب افراد صورت بگیرد، برای استقلالی‌های امثال ما قدیمی‌ها سخت می‌شود باید یک استقلالی کامل روی کار بیاید. اصلا نه استقلالی باشد و نه پرسپولیسی اما مدیر باشد. اینطور نباشد کسی که عضو هیئت مدیره می‌آید مدیریت ریشه‌ای انجام بدهد و نه اینکه بعد یکی دو سال امورات خودشان را سپری کنند و بعد از اینکه یک چایی خوردند و یک موز برداشتند از استقلال بروند. 

بازیکن اسبق استقلال درباره عملکرد امیرحسین فتحی گفت: ایشان یکی از مدیران فوتبالی ماست و شناخت کاملی از آنها دارم. در تسویه حساب‌ها خیلی خوب عمل کردند و نگذاشتند که پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز