خبرگزاری کار ایران

دین‌محمدی: بی‌خاصیت‌ترین و کسل کننده‌ترین دربی ممکن برگزار شد/ استقلال هیچ تاکتیکی در زمین نداشت

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۲۷۶

پیکشسوت استقلال از عملکرد این تیم در دربی 88 ناراضی است.

به گزارش ایلنا، سیروس دین محمدی پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص تساوی دربی 88 اظهار داشت: فکر می‌کنم بی‌خاصیت‌ترین و کسل‌ کننده‌ترین دربی که ممکن بود برگزار شود را شاهد بودیم. هر دو تیم عملکرد ضعیفی در زمین داشتند و همین باعث شد که تماشاگران لذت نبرند. من فکر می‌کنم کسانی که این دربی را ندیدند و استراحت کردند بیشتر خوشحال شدند.

وی ادامه داد:‌ استقلال در این بازی هیچ تاکتیک خاصی نداشت و بیشتر برای نباختن به زمین آمده بود.

دین محمدی در خصوص اینکه در دو تیم کدام یک از دو تیم عملکرد خوبی داشتند گفت من فکر می‌کنم در استقلال پژمان منتظری و در پرسپولیس سیدجلال حسینی عملکرد خوبی داشتند و این نشان می‌دهد که با تجربه‌ها در زمین موفق‌تر از بقیه بودند.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد خارجی استقلال بیان داشت: ما از خارجی استقلال چیز خاصی ندیدم به خصوص گرو که وقتی به زمین رفت بیشتر برای پرسپولیس بازی کرد تا استقلال. شفر تا دید پرسپولیس خارجی سیاه دارد او هم یک مشابه آن را به زمین فرستاد. اگر قرار است از این بازیکنان بی‌کیفیت به ایران بیایند بهتر نیست از جوانان استفاده کنیم؟

دین محمدی در پایان در خصوص اینکه شفر برود یا بماند دگفت: شفر چرا باید الان از استقلال برود وسط فصل او را برکنار کنند و چه کسی را جایگزین کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز