خبرگزاری کار ایران

عملکرد ضعیف سایپا در نقل و انتقالات؛ اوضاع نگران کننده نماینده ایران در آسیا

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۰۰۶

سایپا با وجود در پیش بودن رقابت‌های آسیایی هیچ اقدامی برای تقویت خود و جذب بازیکن انجام نداده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم سایپا به عنوان یکی از نمایندگان ایران در جام ملت‌های آسیا با سهمیه غیر مستقیم باید 23 بهمن و در مرحله پلی آف به مصاف مینروا پونجاب هند برود و این در حالیست که اوضاع نارنجی‌ پوشان خیلی مناسب به نظر نمی‌رسد.

سایپا که فصل گذشته از تیم‌های خوب لیگ بود توانست به رتبه چهارم جدول دست پیدا کند و با توجه به قهرمانی استقلال در جام حذفی، سهمیه چهارم فوتبال ایران در رقابت‌های آسیایی را کسب کند ولی دایی نسبت به آن زمان چند بازیکن از دست داده است که مهم‌ترین آنها علی قلیزاده است که در ابتدای فصل جدا شد و مهدی ترابی هم به تازگی به پرسپولیس پیوسته است.

سایپا در لیگ برتر اوضاع خوبی ندارد و در رتبه هشتم جدول است و در جام حذفی هم چند روز قبل مقابل تیم لیگ یکی داماش مغلوب شد و حالا در این شرایط باید به مصاف نماینده هند برود.

به نظر می‌رسید نقل و انتقالات نیم فصل فرصت خوبی برای سایپایی‌ها باشد تا تیم خود را تقویت کنند و دایی هم در چند نوبت در مصاحبه‌های خود اعلام کرد که نیاز به چند بازیکن برای تقویت تیمش دارد ولی تا این لحظه به جز خروج ترابی و اضافه شدن پیمان میری هیچ تغییری در این تیم مشاهده نشده است و این موضوع باعث شده اوضاع نماینده ایران در آسیا نگران کننده باشد.

باید دید در ساعات باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات، سایپایی‌ها اقدامی برای جذب بازیکن جدید و تقویت کادر نفراتشان خواهند داشت و یا با همین شرایط وارد رقابت‌های آسیایی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز