خبرگزاری کار ایران

گزارش کامل قرعه‌کشی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران

پدیده و پرسپولیس لیگ را افتتاح می‌کنند/ بازهم دربی در میانه راه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۱۴۶

تیم‌های لیگ برتر رقبای خود در این مسابقات را در مراسم قرعه‌کشی به ترتیب خواهند شناخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا٬ مراسم قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر امشب از ‌ساعت 21: 30 در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار شده است. ‌

در این مراسم به رسم هر ساله دو پیشکسوت فوتبال برای برداشتن قرعه‌ها حضور پیدا خواهند کرد و قرار است این مسئولیت را امشب آرش برهانی و محسن خلیلی به عهده بگیرند. 

دو آقای گل سرخابی سابق لیگ برتر با حضور در این مراسم قرعه‌کشی را انجام خواهند داد و تقابل تیم‌ها در هفته‌های مختلف را مشخص خواهند کرد. 

در این مراسم محمدرضا داورزنی به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان کشورمان حضور پیدا خواهد کرد. 

پدیده و پرسپولیس لیگ را افتتاح می‌کنند/ بازهم دربی در میانه راه برگزار می‌شود

23:00 ​فتاحی در پایان گفت: امیدوارم فصل خوبی در پیش داشته باشیم و ضمن موفقیت در جام جهانی در جام ملت‌ها نیز موفق به قهرمانی شویم و همچنین نمایندگان ایران در لیگ‌ قهرمانان به قهرمانی دست یابند.

22:58 توضیحات فتاحی در مورد تغییر شرایط میزبانی دربی تهران و الزامات آن. فتاحی ابراز امیدواری کرد که در لیگ هجدهم، دربی تهران به صورت ۹۰/۱۰ برگزار شود.

22:57 محسن خلیلی در بخش بعدی اعلام کرد امیدوار است تا در این فصل بحث میزبانی و مهمانی دیدار دربی رعایت شود تا جدال دو تیم جذاب و دیدنی‌تر شود. فتاحی با اشاره به شرایط سختی که برای این مساله وجود دارد از تدارک لازم برای پیگیری این موضوع خبر داد.

22:56 در مرحله بعدی قرعه تیم‌های نامتناظر انجام شد و سپیدرود قرعه یک را به خود اختصاص داد. نساجی مازندران نیز قرعه ۱۵ را به خود اختصاص داد. پدیده مشهد نیز قرعه شماره ۴ را به خود اختصاص داد تا شرایط قرعه تیم‌ها در لیگ برتر هجدهم تکمیل و مشخص شود. 

22:54 قرعه ششم مراسم قرعه کشی لیگ برتر تراکتور‌سازی و گسترش فولاد بود. دربی تبریز نیز هفته ششم برگزاری خواهد شد. 

22:53 ​قرعه پنجم مراسم قرعه کشی لیگ برتر توسط محسن خلیلی با خروج نام دو تیم نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان خارج شد. اعداد این دو تیم نیز توسط برهانی و با عدد ۱۲ و ۶ خارج شد. بنابراین دربی این دو تیم نیز دوازدهم انجام خواهد شد.

22:51 قرعه چهارم توسط محسن خلیلی با خروج نام دو تیم ذوب آهن و سپاهان خارج شد. اعداد این دو تیم نیز توسط برهانی و با عدد ۳ و ۱۱ خارج شد. بنابراین دربی اصفهان با تقابل امیر قلعه نویی و تیم سابقش در هفته چهارم با دیدار دو تیم انجام خواهد شد. 

22:49 ​قرعه بعدی توسط محسن خلیلی با دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان خارج شد. اعداد این دو تیم نیز توسط برهانی و با عدد ۱۳ و ۱۶ خارج شد. بنابراین دربی خوزستان نیز در هفته دهم با دیدار دو تیم انجام خواهد شد. 

22:47 قرعه بعدی توسط محسن خلیلی با دو تیم سایپا و پیکان خارج شد. اعداد این دو تیم نیز توسط برهانی و با عدد ۱۴ و ۵ خارج شد. این دو تیم بنابراین در هفته دوم دیدار خود را برگزار خواهند. 

22:45 فتاحی بلافاصله بعد از این اعلام کرد این بازی احتمالا در یکی از دو روز ۵ یا ۶ برگزار خواهد شد. 

22:44 اولین گوی خارج شده توسط محسن خلیلی دو تیم استقلال و پرسپولیس بودند. آرش برهانی نیز قرعه عدد ۹ و ۸ بیر‌ون آوردند. بدین ترتیب دربی پایتخت در هفته هشتم برگزار می‌شود.

22:39 مسوول برگزاری مسابقات در ادامه به توضیح در خصوص نحوه انجام قرعه کشی پرداخت. 

در این توضیحات تیم‌های همشهری و تیم‌هایی که استادیوم مشترک دارند را در قرعه ابتدایی قرار داد. 

22:38 فتاحی با اشاره به اینکه پرسپولیس با دو قهرمانی پیاپی در این رقابت‌ها در صورتی که در فصل جدید نیز موفق به تکرار این عنوان شود، جام را به خود اختصاص خواهد داد و جام جدیدی طراحی خواهد شد.

22:35 در اتفاقی جالب توجه از «یوپا» نماد فوتبال ایران با جام قهرمانی لیگ برتر در این مراسم حضور یافت. 

پدیده و پرسپولیس لیگ را افتتاح می‌کنند/ بازهم دربی در میانه راه برگزار می‌شود

22:33 قرعه‌کشی مسابقات با همراهی محسن خلیلی و آرش برهانی، ستاره‌های سابق استقلال و پرسپولیس انجام می‌شود. 

خلیلی با آرزوی موفقیت برای تیم ملی ابراز امیدواری کرد قرعه‌کشی خوبی صورت گیرد. آرش برهانی نیز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم ایران خود را مهیای انجام این قرعه کشی کرد. 

22:31 بعد از این بخش، مراسم قرعه کشی با انجام تعیین جایگاه تیم‌ها و اجرای سعید فتاحی انجام شد. 

22:26 ترانه ۱۱ ستاره از سالار عقیلی که برای تیم ملی در جام جهانی تدارک دیده شده بود، پخش شد. 

22:22 نماینده اسپانسر برگزاری مراسم دقایقی روی سن آمد و صحبت کرد.

22:16 بهاروند در ادامه با اشاره به میزان برگزاری مسابقات در سطح لیگ برتر و بانوان و دیگر سطوح از کسانی که در برگزاری آن کمک کردند، تشکر کرد. وی با اعلام اینکه مسابقات لیگ‌ برتر ساحلی را نیز در سال جاری مدیریت خواهند کرد.

بهاروند پیرو ادامه صحبت‌هایش از باشگاه‌ها خواست مسائل حرفه‌سازی و همچنین پرداخت مطالبات و بهسازی استادیوم‌ها را نیز در دستور کار قرار دهند.

رییس سازمان لیگ برتر با ابراز امیدواری برای موفقیت تیم ملی در مسابقات جام جهانی اعلام کرد قرار بود مهدی تاج در این مراسم حضور یابد که به دلیل کسالت و بیماری این اتفاق رخ نداد.

22:15 بهاروند، رییس سازمان لیگ برتر اولین نفر بود که از جمع مسوولان روی سن حاضر شد. 

22:13 روا با اشاره به نظم مناسب مسابقات طی سال‌های قبل و جشن‌های باشکوهی که برای تیم قهرمان برگزار شده، به تفاوت آن نسبت به گذشته و پیشرفت اشاره کرد. 

22:08 مراسم با بیش از نیم ساعت تاخیر آغاز شد. تلاوت آیاتی از قرآن اولین بخش از برنامه این مراسم بود. اجرای مراسم بر عهده عبدالله روا، مجری شناخه شده تلویزیون است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز