خبرگزاری کار ایران

هادی شکوری: امیدوارم به همراه فکری لیگ برتری شویم

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۹۹۰

مدافع تیم سرخپوشان از شرایط این روز‌های تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم سرخپوشان پاکدشت که با وجود قهرمانی در نیم فصل، نیم فصل دوم را با نتایج ضعیفی آغاز کرده است یک تساوی و دو باخت حاصل کار آن‌ها در سه بازی آخرشان است.

هادی شکوری بازیکن سرخپوشان در این باره می‌گوید: تیم ما در نیم فصل دوم درگیر حواشی و آشفتگی‌هایی شد که در نتایج تیم بی‌تاثیر نبود. فکر می‌کنم یکی از دلایلش هم تغییر زمین بازی‌مان بود که تاثیر زیادی در عملکرد ما داشت. با وجود این اتفاقات و نتایجی که تیم کسب کرده و حساسیتی که بازی‌ها در صدر جدول دارند تیم ما همچنان شانس اول قهرمانی و صعود است.

در روز‌های گذشته تغییراتی در کادر فنی سرخپوشان رخ داد و محمود فکری به عنوان سرمربی جدید باشگاه جایگزین فرهاد کاظمی شد. شکوری ضمن قدردانی از زحمات فرهاد کاظمی گفت: آقای کاظمی زحمات زیادی برای تیم کشیدند ولی آقای فکری سرمربی جدید تیم هم سرمربی توانمندی هستند که فصل پیش توانستند نفت مسجد سلیمان را راهی لیگ برتر کنند و امیدوارم که این اتفاق در فصل جاری همراه سرخپوشان رقم بخورد.

بازیکن سابق استقلال تهران افزود: وضعیت مالی باشگاه در شرایط خوبی است و باشگاه تا اینجای کار به تعهدات خود به خوبی عمل کرده است. خداروشکر فصل خوبی را سپری می‌کنم و پنج گل به ثمر رسانده ام و از عملکردم راضی هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز