خبرگزاری کار ایران

بدون تمارض پنالتی می‌گیرم

نظری: شرایط نساجی با حضور جلالی تغییرکرده است

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۸۶۸

تیم‌های استقلال و نساجی در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که حاصل تلاش این دو تیم تساوی یک بر یک بود.

به گزارش ایلنا،تیم‌های استقلال و نساجی در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که حاصل تلاش این دو تیم تساوی یک بر یک بود. این مسابقه با اینکه دوستانه بود ولی حواشی زیادی را به همراه داشت که دو تیم فوتبال درگیرانه و فیزیکی را به نمایش گذاشتند. اما در این بازی محمدمهدی نظری مهاجم نساجی پس از مدت‌ها مصدومیت به میدان رفت و توانست مثل همیشه یک پنالتی بگیرد. در این راستا گفتگوی او را بخوانید.

پس از چند مدت به میدان رفتی؟

حدود شش هفته.

طبق معمول تا رفتی زمین پنالتی گرفتی؟

من وقتی می‌خواستم به زمین بروم آقای جلالی گفت برو و باقدرت بازی کن، قوی باش و اصلا نترس. من هم با انگیزه خاصی به زمین رفتم و توانستم پنالتی بگیرم.

پنالتی‌گیر خوبی هستی یا مدافعان را مجبور می‌کنی پنالتی بدهند؟

باور کنید هیچ موقع نخواستم پنالتی بگیرم و این بازیکنان حریف است که مجبور می‌شوند، خطا کنند. همه پنالتی‌هایی که من گرفته‌ام پنالتی بوده و تمارضی در کار نبوده است. همه پنالتی‌های من را کارشناسان تایید کرده‌اند وحتی اتفاق افتاده که پنالتی رخ داده ولی داوران آن را نادیده گرفته‌اند

چرا بازی خشن و پر برخورد شد؟

بازی فیزیکی بود و دو تیم به خاطر اینکه از بازیکنان جوان زیادی استفاده کردند، پربرخورد بود. بازیکنان دو تیم نمی‌خواستند به یکدیگر باج دهند و بازی محکمی را به نمایش گذاشتند.

ولی بازیکنان نساجی بیش از حد خشن بودند؟

باور کنید خود من هم که حدود 20 دقیقه بازی کردم دو بار به شدت مصدوم شدم و همین الان هم پایم ورم کرده و درد دارم. این بازی فیزیکی برای هر دو تیم بود که باعث شد استقلالی‌ها معترض شوند.

کاری کردید که شفر هم می‌خواست تیمش را بیرون بکشد!

شاید شفر می‌خواست به خاطر شاگردانش درگیری را کمتر کند وگرنه بعید می‌دانم که او قصد برهم زدن بازی را داشت.

نساجی مدت زیادی درگیر حواشی بود که بالاخره سرمربی‌اش مشخص شد. آیا الان تیم به شرایط آرمانی‌‌اش رسیده؟

خدا را شکر با آمدن آقای جلالی همه چیز خوب شده و داریم با قدرت کار می‌کنیم. در همین مدت کوتاهی که تیم زیرنظر آقای جلالی تمرین می‌کند، شرایطش فرق کرده و آماده حضور در مسابقات نیم‌فصل دوم است.

تکلیف یک سری بازیکنان جدایی‌طلب به کجا رسید؟

حامد لک که برگشت و با تیم تمرین می‌کند و سایر نفرات هم مشکل خاصی ندارند.

بعد از بازی با فرهاد مجیدی صحبت خاصی نکردی؟

فرصت نشد صحبت کنم چون بعد از بازی زمین شلوغ شد و نمی‌شد با آقافرهاد صحبت کنم. البته من قبل از بازی در هتل آقافرهاد را دیده بودم و به همین دلیل دیگر نرفتم ببینمش.

فکر می‌کنی او بتواند به تیم کمک کند؟

قطعا کمک خواهد کرد چون حضور او از لحاظ روحی و روانی به استقلال کمک خواهد کرد. از لحاظ فنی هم که حرف خاصی نمی‌شود زد و او قطعا می‌داند چطور کار کند.

در مورد بازی اول با ذوب‌آهن صحبت می‌کنی؟

این بازی در اصفهان برگزار می‌شود و ما هم درتلاش هستیم که هر طور شده با دست پر از اصفهان برگردیم. تیم ما در شروع مسابقات بازی‌های سختی را دارد که اگر امتیاز نگیریم، کارمان سخت‌تر می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز