خبرگزاری کار ایران

بازیکن تیم ملی ژاپن: بازی بسیار دشواری مقابل ایران داریم / با تمام وجود تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۶۴۴

مدافع تیم ملی ژاپن می‌گوید بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بازی سختی را برای آنها در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا رقم می‌زنند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ژاپن فردا در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر ایران به میدان می‌رود. واتارو اندو، بازیکن تیم فوتبال ژاپن که در نشست خبری پیش از این مسابقه شرکت کرده بود، درباره این مسابقه حساس اظهار داشت: بازی بسیار دشواری مقابل ایران داریم ولی در همه بازی‌ها با تلاش زیاد برنده شدیم. اگر بخواهم درباره بازی فردا حرف بزنم باید بگویم که با تمام وجودمان تلاش می‌کنیم. می‌دانیم ایران تیم بسیار قوی است اما ما می‌خواهیم بازی خودمان را انجام بدهیم.

او ادامه داد: بازیکنان ما همیشه با مسئولیت پذیری کامل بازی می‌کنند و در این بازی هم سعی می‌کنند بهترین نمایش را داشته باشند و سعی کردند خودشان را با شرایط سخت منطبق کنند. ما اول باید توپ را بگیریم و برنامه ریزی کنیم که چه کار کنیم اما ایران زیاد توپ نگه نمی‌دارد و آنها پاس‌های بلند می‌دهند. به همین علت باید برنامه ریزی کنیم که مقابل این تاکتیک حریف برنامه خوبی داشته باشیم.

مدافع تیم ملی ژاپن در خصوص تفاوت‌های این تیم با تیم جام جهانی روسیه بیان داشت: بعد از جام جهانی خودم به اروپا رفتم که اتفاق خوبی برایم بود. این باعث تمرکز بیشتر من شده و البته تعهد بیشتر من به تیم ملی کشورم؛ من باید این پیشرفتم را ادامه بدهم که بتوانم بازیکن کلیدی باشم چون فقط در مورد خودم می‌توانم حرف بزنم. امیدوار هستیم این شرایط ادامه داشته باشد تا به بازیکن کلیدی برای تیم ملی ژاپن تبدیل شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز