خبرگزاری کار ایران

فوتبال چین تحت‌الشعاع یک توطئه بزرگ؛

شرط بندی شاگردان لیپی برای شکست مقابل ایران!

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۴۴۳

فوتبال چین پس از جام ملت‌های آسیا آبستن حواشی عجیبی شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از CHINA MORNING POST، پس از شکست تیم ملی چین مقابل ایران و حذف از جام ملت‌های آسیا اخبار و حواشی حول محور تیم چین به بالاترین حد خود رسیده است و فوتبال چین را تحت‌الشعاع قرار داده است.

این رسانه چینی در گزارش خود عنوان کرده است: مدافع تیم ملی چین فنگ ژیائو که روی گل اول ایران تاثیر مستقیم داشت و باعث شد تا سردار آزمون از او توپ را بگیرد و به مهدی طارمی پاس گل دهد به علت عملکرد ضعیف خود به تیم دوم گوانگژو اورگرانده تبعید شده است!

در حالی که انتظار می‌رفت تنها خبر پیرامون بازیکنان چین همین مورد باشد اما رسانه‌های چینی پرده از اتفاقی برداشتند که می‌تواند فوتبال آسیا را تحت‌الشعاع قرار دهد.

قضیه از این قرار است که چهار بازیکن تیم چین در شبکه اجتماعی WECHAT شرط می‌بندند که تیم ملی ایران، چین را شکست خواهد داد. همین مسئله باعث ایجاد شائبه‌های شده است که بازیکنان چین از روی عمد دچار اشتباه شده‌ و خودخواسته باعث باخت تیم ملی کشورشان مقابل ایران شده‌اند.

گویا مارچلو لیپی سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی هم متوجه این موضوع شده است و دلیل تعویض‌های زودهنگام او هم پی بردن به همین قضیه است.

باید منتظر باشیم و ببینیم ادعای این رسانه چینی تا چه اندازه درست است و آیا اتهام وارده به برخی بازیکنان تیم ملی چین اثبات می‌شود یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز