خبرگزاری کار ایران

چرا مسلمان از ذوب آهن جدا شد؟

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۹۶۴

محسن مسلمان روز گذشته قراردادش را با باشگاه ذوب‌آهن فسخ کرد و سپس راهی تیم رقیب و همشهری سپاهان شد.

به گزارش ایلنا، محسن مسلمان روز گذشته قراردادش را با باشگاه ذوب‌آهن فسخ کرد و سپس راهی تیم رقیب و همشهری سپاهان شد و با این تیم قراردادش را امضا کرد.

اما اینکه چرا مسلمان که دوست داشت برای منصوریان بازی کند، به یکباره از این تیم جدا شد و به تیم رقیب رفت؟! مسلمان حتی در اردوی نیم‌فصل ذوب‌آهن در اهواز حضور داشت و حتی در دو بازی فیکس بازی کرد ولی در برگشت از جمع ذوبی‌ها جدا شد! شنیده می‌شود که حضور خلعتبری در ذوب‌آهن باعث شده که مسلمان از جمع سبزپوشان اصفهانی جدا شود!

مسلمان بعد از قاسم حدادی‌فر کاپیتان ذوب‌آهن بود و حتی در چند بازی آخر نیم‌فصل اول بعد از آمدن منصوریان بازوبند را به او دادند اما با آمدن خلعتبری دیگر او کاپیتان تیم نبود چرا که کسوت خلعتبری در این تیم بیشتر بود و از این به بعد او می‌بایست بازوبند را می‌بست! البته این یکی از دلایل بود چرا که مسلمان از ابتدا هم با ذوبی‌ها سر ناسازگاری داشت و زمان نمازی هم درصدد جدایی بود ولی با آمدن منصوریان در تیم ماند.

بنابراین اخلاق خود مسلمان و مشکلاتش با ذوب‌آهن و سپس مشکل داشتن با خلعتبری باعث شده همه چیز دست به دست هم دهد و او به دلیل مشکلات غیرفنی از ذوب‌آهن جدا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز