خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون گلف از تشکیل کمیته مستقل تیم های ملی خبر داد

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۲۹۸

مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف، نوید سامان دهی ساز و کار تیم های ملی گلف کشور را در رده های سنی مختلف داد.

به گزارش ایلنا، جمشیدی در گفتگو با پایگاه خبری فدراسیون گلف افزود: با دستور مستقیم دکتر عزیزی رئیس فدراسیون گلف به زودی کمیته تیم های ملی گلف کشور در دو گروه بانوان و آقایان راه اندازی خواهد شد و با انتخاب سرمربی رده های سنی زیر ۱۸ سال، ۱۸-۵۵ سال و بالای ۵۵ سال در گروه آقایان و همچنین رده سنی زیر 18سال و بزرگسالان در گروه بانوان تشکیلات تیم های ملی شکل رسمی به خود خواهد گرفت.

دبیر فدراسیون گلف با اشاره به اهمیت سامان دهی وضعیت تیم ملی گلف کشور افزود؛ توجه به ضرورت تقویت بنیه تیم های ملی از اهم مواردی است که در دستور کار فدراسیون قرار گرفته و بدین منظور نیاز به استفاده از مربیان متخصص و مجرب، بازیکنان باتجربه و نیز برگزاری اردوهای انتخابی و تدارکاتی داخلی و خارجی داریم که برنامه ریزی های لازم جهت تحقق این امر مهم در حال شکل گیری است.

دبیر فدراسیون گلف با اشاره به برنامه های بلند مدت فدراسیون برای پشتوانه سازی تیم های ملی گلف کشورمان افزود؛ در گام نخست هدف ما شناسایی استعدادهای برتر و هدایت نیروی جوان برای حضور در اردوهای کشوری است تا بتوانیم به یک پشتوانه سازی پرتوان برای تیم های ملی دست پیدا کنیم.

وی افزود؛ بنابراین با تشکیل کمیته مستقل تیم های ملی این اتفاق جدید مدون تر و بصورت کاملا جدی در هر دو گروه بانوان و آقایان پیش خواهد رفت و امید است که با اقدامات فنی که مقرر گردیده رنکینگ گلف ایران در مسابقات بین المللی با جهش رو به رشدی مواجه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز