خبرگزاری کار ایران

جمشیدی: برای مدال آوری در المپیک 2024 برنامه ریزی کرده‌ایم/ استعدادهای جدید برای تغییر ترکیب تیم ملی کشف کردیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۹۵۴

دبیر فدراسیون گلف از برنامه های این فدراسیون برای تیم ملی و حضور در المپیک صحبت کرد.

مهرداد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برگزاری مسابقات گلف آقایان کشور اظهار داشت: این دوره از مسابقات ششمین دوره مسابقات بود و پیش از این در چهار رده سنی مختلف مسابقات را برگزار کردیم که مهم‌ترین رده سنی به دلیل اینکه شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دهد همین رده سنی31 تا 55 و بالای 55 سال بود که از حساسیت بیشتری برخوردار بود. رقابت سختی بین رقیبان در این دوره وجود داشت و بین نفرات اول تا سوم اختلاف امتیاز ناچیزی بود و در سطح مطلوب و بدون تنش به پایان رسید. البته همه آنچه ایده‌آل ما بود نرسیده است.

وی افزود: در این دوره 7 تیم از پیشکسوتان و 12 تیم در رده 31 تا 55 حضور داشتند. نتایج خوبی به دست آمد و نفر قهرمان مسابقات هم کریمیان بود که برای پانزدهمین سال متوالی به این رده رسیده بود. موضوعی که برای ما مهم بود ایجاد تغییرات و معرفی نفرات جدید بود که به همین منظور مسابقات استعدادیابی را هم برگزار کردیم و استعدادهای خوبی هم کشف شدند و امیدواریم در آینده برای گلف کشور مفید باشند و باعث شوند در 4-3 سال آینده ترکیب تیم ملی ما را تغییر دهند. حدود 20 استعداد جدید در رده دختران و پسران شناسایی کردیم که اردوهای 3 ماهه برایشان قرار می‌دهیم تا در کلاس‌های تخصصی گلف و آمادگی جسمانی ما شرکت کنند و با حمایت فدراسیون به مراحل بالا برسند.

دبیر فدراسیون گلف در مورد ورود این رشته به المپیک گفت: گلف سالیان قبل در المپیک بوده و از حدود 100 سال پیش از المپیک حذف شد تا اینکه در المپیک 2016 مجدداً وارد المپیک شد. ما امیدوار هستیم در دوره المپیک 2020 حداقل یک نماینده داشته باشیم. البته اینکه در این دوره بتوانیم مدال آوری داشته باشیم کمی دور از ذهن است ولی برای المپیک 2024 برنامه داریم که در این رشته مدال آور شویم.

جمشیدی در پایان گفت: جا دارد از رسانه‌ها تشکر کنم و البته این خواهش را داشته باشم که توجه بیشتری به گلف داشته باشند و پوشش بیشتری نسبت به این رشته لحاظ کنند. خیلی از علاقه‌مندان به گلف شاید ندانند که چطور سراغ این ورزش بیایند یا حتی اطلاع نداشته باشند که استانشان هیات گلف دارد و می‌توانند به آن مراجعه کنند. خواهش من این است که توجه بیشتری صورت بگیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز