خبرگزاری کار ایران

سجاد کرمپور: خوزستان پتانسیل بالایی در گلف کشور دارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۷۰۳

نایب قهرمان مسابقات گلف آقایان کشور در مورد شرایط برگزاری مسابقات نسبت به ادوار گذشته صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، مسابقات گلف قهرمانی آقایان کشور در سال جاری با حضور ۶۰ شرکت کننده از ۹ استان برگزار شد که در پایان سجاد کرمپور با اختلاف یک ضربه به مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

سجاد کرمپور در گفتگو با پایگاه خبری فدراسیون گلف اظهار کرد: ۱۳ سال است که گلف بازی می کنم و به مدت ۷ سال به صورت حرفه ای گلفر باشگاه شرکت ملی حفاری در استان خوزستان هستم که این باشگاه ۶ دورره قهرمانی تیمی در سوپرلیگ باشگاههای کشور را در کارنامه خود دارد.

نایب قهرمان مسابقات گلف آقایان کشور در مورد شرایط برگزاری مسابقات نسبت به ادوار گذشته گفت: با وجود اینکه مدت کمی از زمان شروع ریاست آقای دکتر عزیزی گذشته اما عملکرد قابل توجهی ارائه شده که میتواند نویدبخش آغاز فصل جدیدی در گلف ایران باشد. سطح برگزاری این دوره از رقابت ها خیلی بهتر بود ولی پیشنهاد میدهم از سال آینده مسابقات داخلی نیز هم تراز با رقابت های بین المللی در ۴ روز برگزار شود تا با توجه به میزان تمرینات و تلاش هایمان برای آماده سازی جهت حضور در مسابقات کشوری به نتایج مطلوب دست یابیم. بطور کلی امسال با تخصیص جایزه و اهداء لوح تقدیر به شرکت کنندگان ضمن برگزاری مراسم منظم و انعکاس خبری و رسانه ای پویا، شاهد کیفیت متفاوت تری نسبت به گذشته بودیم.

گلفر باشگاه ملی حفاری ضمن تشکر از حمایت این باشگاه و در اختیار قرار دادن زمین و امکانات تمرینی مناسب اظهار داشت: در اهواز زمین با ۱۸ میدان استاندارد در اختیار داریم که متاسفانه خاکی می باشد و امیدوارم با رایزنی ریاست محترم فدراسیون گلف با وزارت نفت این زمین چمن شود و اصلی ترین مشکل ما نبود زمین گلف چمن استاندارد است که دستیابی به این امر مهم نیازمند حمایت مسئولین وزارت ورزش و جوانان است.

کرمپور، خوزستان را دارای پتانسیل بالایی در گلف کشور دانست و افزود: پنجاه درصد تیم ملی گلف ایران از گلفرهای خوزستانی تشکیل شده که از تلاش های آقای رضا علیجانی رئیس هیات گلف استان تشکر ویژه دارم که با وجود کمبود امکانات در ۴ دوره از رویدادهای داخلی امسال اعزام داشتیم و بحث استعدادیابی در سطح استان را با جدیت دنبال می کنند.

عضو تیم ملی گلف کشورمان در مورد نگاه اشرافی به این رشته ورزشی اظهار داشت: گلف با وجود اینکه در دنیا برای پولدارهاست ولی در ایران این نگاه درستی نیست و ورزشکاران با در اختیار داشتن امکانات و برگزاری منظم اردوها و کشف استعدادها به آمادگی مطلوب می رسند و با تبلیغات و آشنایی بیشتر عموم مردم میتوان گام مهمی در جهت همگانی شدن آن برداشت.

سجاد کرمپور در پایان از توجه آقای دکتر حمید عزیزی ریاست محترم فدراسیون گلف و نیز تلاش های آقای مهرداد جمشیدی دبیر محترم فدراسیون در برگزاری ۸ رویداد داخلی در مدت کمتر از دوماه تشکر کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز