خبرگزاری کار ایران

بهزاد داداش زاده در گفت و گو با ایلنا؛

زمان انتقاد بعد از جام ملت هاست / اشکال نداشت دو گل زدیم و ده گل نزدیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۱۶۱

پیشکسوت تیم ملی فوتبال می گوید اشکالی ندارد که در چنین شرایطی تیم ملی چند گل خراب کرده است.

بهزاد داداش زاده  در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره بازی ایران- عمان در جام ملت های آسیا گفت: به هر حال از قبل قابل پیش بینی بود که ایران چنین بازی انجام بدهد و طوفانی شروع کند. طبیعی بود که تیم ملی نسبت به بازی عراق متفاوت باشد البته اشتباهاتی هم بود علی الخصوص در قلب تیم که همان مدافعان تیم ملی هستند. با اینکه دفاع های خوبی داریم، اما در این مرحله دیگر جای اشتباهات بچه گانه نیست.

وی افزود: تغییرات مداوم بازیکنان در خط دفاعی بالانس آهنگ خط دفاع با دروازه بان همچنین خط هافبک را بهم می ریزد البته بازیکن  تقصیری ندارد چون تا چند ساعت قبل از بازی، نمی داند در ترکیب قرار می گیرد یا نمی گیرد به همین خاطر تمرکز لازم را ندارد و باعث می شود در ابتدای بازی شاهد پنالتی باشیم.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان درخصوص از دست دادن موقعیت های گلزنی توسط آزمون و طارمی اظهار داشت: گل زدن در چنین بازی و چنین شرایطی اشکالی ندارد. وقتی شما در یک بازی دو گل می زنید و ده گل خراب می کنید زیاد اشکال ندارد. اما وقتی نتیجه مساوی یا عقب هستید آن وقت این گل نزدن ها مشکل پیدا می کند. امیدوارم این مهاجمان از اشتباهات خود در این بازی درس بگیرند و در بازیهای بعد جبران کنند.

وی خطاب به منتقدان تیم ملی ادامه داد: از همه خواهش می کنم فعلا به خاطر تیم ملی سکوت کنند. بنده هم انتقاداتی دارم اما تا بعد از جام ملت ها حرفی نمی زنم. امروز زمان مناسبی برای انتقاد کردن نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز