خبرگزاری کار ایران

جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

آزمون: اگر قرار باشد من همه توپ‌ها را گل بزنم باید به بارسلونا یا رئال مادرید بروم

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۹۵۴

مهاجم تیم ملی در خصوص دیدار ایران و عمان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران پس از جدال با عمان اظهار داشت:  بازی سختی بود اما به هر حال زمانی که به مسابقات حذفی می‌روید باید ریسک هم بکنید. اما خدا را شکر ریسک‌های ما جواب داد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا عملکردش مثل همیشه نبود، ادامه داد: اگر قرار باشد من همه توپ‌ها را گل بزنم باید به بارسلونا یا رئال مادرید بروم. به هر حال گاهی آدم خسته می‌شود و یا تحت فشار قرار می‌گیرد. چهار روز یک بار بازی کردن آدم را اذیت می‌کند. قبول دارم که موقعیت خراب کردیم اما برای خودمان هم موقعیت‌های زیادی ساختیم. باید بدانید که بهترین مهاجمان دنیا هم موقعیت از دست می‌دهند و شاید توپ‌شان را به بیرون بزنند اما به هر حال این جزئی از فوتبال است.اگر قرار بود توپ‌های ما گل بشود باید بسکتبالیست می‌شدیم.

مهاجم تیم ملی کشورمان درباره بازی مقابل چین هم گفت: چین تیم خیلی خوبی است و مدت زیادی است که هزینه‌های زیادی انجام می‌دهد آنها مربی بسیار بزرگی دارند دسیپلین این مربی بزرگ برای چین تا اینجا جواب داده است و صددرصد بازی سختی خواهیم داشت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز