خبرگزاری کار ایران

سایت Afc: جهانبخش شکست دردناک عراق را فراموش نخواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۱۹۷

ستاره تیم ملی فوتبال ایران از بند مصدومیت رها شده و آماده بازی روز چهارشنبه این تیم برابر عراق است.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت AFC، جهانبخش هنوز فرصت بازی در جام 2019 امارات را پیدا نکرده و از هفته اول نوامبر برای تیم باشگاهی خودش برایتون  به میدان نرفته است اما این ستاره به سایت AFC گفته است از لحاظ جسمی آماده پیوستن به هم تیمی های خود در تیم ملی ایران برای همه مسابقات مهم است.

این بازیکن 25 ساله ادامه می دهد: خوشبختانه شرایطم عالی است و در چهار روز  گذشته به همراه تیم تمرین کرده ام. من هیچ مشکلی برای بازی در این مسابقه ندارم و آماده هستم. این دیگر  تصمیم کادر فنی است که می خواهند از من استفاده کنند یا نکنند.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در حالی  از بازگشت  مهمترین اسلحه های هجومی خود استقبال می کند که آنها حتی در غیاب جهانبخش در هر دو دیدار قبلی خود پیروز شده اند و هفت گل تا اینجای کار به ثمررسانده اند. با این پیروزهای ممتاز در برابر یمن و ویتنام، جایگاه ایران را در میان 16 تیم حاضر در مرحله بعد تثبیت کرده است اما برنده شدن در این گروه همچنان مهم است زیرا می تواند حریف آسانتری در مرحله حذفی نصیب آنان کند.

این گزارش ادامه می دهد: قرعه کشی خوب همه  آن چیزی است که جهانبخش برای رسیدن به هدفش یعنی قهرمانی این جام نیاز دارد اما او اصرار دارد آنها فعلا تلاش می کنند تا در سومین دیدار خود برنده باشند. 

جهانبخش در این مورد می گوید: بازی با عراق یکی از مهمترین دیدارهای ما است. زمانی که این تورنمنت را آغاز کردیم خواستیم بازی به پیش برویم که خوشبختانه در هر دو دیدار اول عالی بوده ایم. این بازی مهم و قابل توجه است به خاطر اینکه می خواهیم در صدر گروه بایستیم و چون می خواهیم در این مسیر مطمئن شویم که نتیجه خوبی بدست می آوریم. رویارویی ما با عراق  به اهمیت و جذابیت بازی اضافه می کند. هر دو تیم شش امتیاز دارند اما صادقانه بگویم برا ما تفاوتی ندارد. این یکی از بازیهایی است که باید خودمان را نشان بدهیم و یکی از دیدارهایی است که توجه زیادی به آن می شود. امیدوارم در این دیدار قوی ظاهر شویم.

در ادامه این گزارش آمده است: آخرین دیداری که بین او دو تیم برگزار شده است تساوی تاریخی3بر 3 در دیدار یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا در کانبرا استرالیا بود که عراق بعد از وقت های اضافه ناآرام  در ضیافت پنالتی ها برنده شد.

سایت Afc: جهانبخش شکست دردناک عراق را فراموش نخواهد کرد

در آن زمان جهانبخش تنها 21 سال داشت و در این چهار سال جایگاه او قوی و قوی تر شده است او حتی آقای گلی لیگ هلند و رکورد  نقل و انتقالات برایتون را به نام خودش ثبت کرده است. واضح است که او حذف دردناک تیم ملی ایران برابر عراق را فراموش نخواهد کرد.

جهانبخش درباره حذف برابر عراق می گوید: "مطمئنا، حوادثی که در آن بازی اتفاق افتاد، منجربه حذف ما شد اخراج یکی ازبازیکنان، ده نفره بازی کردن و شرایطی که با آن مواجه شدیم، برای ما بسیار سخت بود. با وجود تمام مشکلات ما در برابر عراق خیلی خوب بازی کردیم. من هنوز فکر می کنم ما شایسته صعود به مرحله بعد بودیم اما گاهی اوقات فوتبال با ما مهربان نیست و ما حذف شدیم."

او ادامه می دهد: با این وجود ما با تجربه بیشتری پای در این رقابت ها گذاشته ایم. مطمئنا تجربه ما در جام جهانی فوتبال واقعا می تواند کمک حالمان در تمام مسابقاتی که داریم باشد. تیم کنونی عراق چند بازیکن از جام ملت های قبلی دارد که باعث حذف ما شدند بنابراین ما ترکیب آنها را می شناسیم. در این زمان نمی خواهیم هیچ اشتباهی مرتکب بشویم. ما می خواهیم همه تمرکزمان را روی این دیدار بگذاریم وحتی بهتر از گذشته در این دیدار حاضر شویم بنابراین ما می توانیم بهترین نتیجه را بدست بیاوریم.

مترجم: وحید مرادی

منبع سایت AFC
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز