خبرگزاری کار ایران

گفته های بازیکن پیکان درباره استقلال و فرهاد مجیدی

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۰۷۴

بازیکن سابق تیم استقلال بازگشت فرهاد مجیدی را بمب روحیه برای آبی پوشان می داند.

مهدی مومنی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا گفت: شرایط از وقتی حاج حسین آمدند هم از نظر بدنی هم از نظر روحی و روانی با بچه ها کار کردند.رفته رفته تمرینات کیفیت بهتری پیدا می کند. پنج شش هفت آخر نیم فصل اول را بد تمام کردیم. امیدواریم با کادرفنی جدید عملکرد خوبی داشته باشیم چون حق بازیکنان ما اینجای جدول نیست. ماشرایط خوبی داریم هم بازیکن با تجربه داریم هم بازیکن جوان داریم. و انشاالله بتوانیم در نیم فصل دوم با استارت خوبی شروع کنیم و بتوانیم به بالای جدول برسیم.

وی درباره افت پیکان در هفته های پایانی نیم فصل اول لیگ برتر افزود: بعضی بازی‌ها بدشانسی گریبانگیر تیم ما شد و اشتباهات پشت سرهم، باعث شد بازیهای که جلو افتاده بودیم در دقیقه نود واگذار کنیم. سه، چهار بازی واقعا حقمان برد بود که برعکس بازی باختیم و شرایط بحرانی شد. بچه های پیکان هم جوان هستند روی آنها تاثیر گذاشت و شرایط کمی بد شد. به نظر من بدشانسی ها گریبانگیر تیم پیکان شد و باعث این نتیجه شد.

بازیکن سابق استقلال درباره وضعیت کنونی این تیم گفت:  دلم برای استقلال تنگ شده و شرایط این تیم را دورادور دنبال می کنم و این تیم را دوست دارم البته تمام تلاشم را می کنم برای پیکان مثمر ثمر باشم.

مومنی در خصوص بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال افزود: صد در صد آقا فرهاد  برای استقلال بمب روحیه است هم باتجربه است هم بازیکن خوبی بوده انشاالله به استقلال کمک می کند روند خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز