خبرگزاری کار ایران

قدوس: بازی با عراق طرفداران ورزشگاه را پر کنند / تیم‎‌های زیادی مدعی قهرمانی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۶۴۴

هافبک تیم ملی فوتبال ایران پس از برتری برابر یمن گفت: بازی سختی با عراق داریم اما امیدوارم هواداران ایرانی حمایت خوبی از ما انجام دهند و ورزشگاه را پر کنند.

به گزارش ایلنا، سامان قدوس پس از برتری برابر یمن و صدور جواز صعود شاگردان کارلوس کی روش به دور بعدی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: گل زنی برای من اولویت نیست بلکه برای من مهم موفقیت تیم ملی است. امروز از نظر تیمی خیلی خوب بودیم و عملکرد خوبی از خودمان نشان دادیم.

او درخصوص بازی پیش رو گفت: بازی با عراق برای ما یک بازی انتقامی خواهد بود چرا که در دوره قبلی این بازی‌ها همین تیم عراق تیم ایران را حذف کرد. خودم تلاش می‌کنم که از حالا تمرکزم را روی بازی با عراق بگذارم چون می‌دانیم که بازی سختی در انتظار ماست. بازی سختی با عراق داریم اما امیدوارم هواداران ایرانی حمایت خوبی از ما انجام دهند و ورزشگاه را پر کنند. هواداران از ما حمایت کنند تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

بازیکن تیم ملی درباره شانس قهرمانی در جام ملت‌های آسیا گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد اما مسابقات سنگین و پر فشار است. تیم‌های زیادی هم مدعی قهرمانی در این بازی‌ها هستند اما تمرکز ما روی بازی با عراق است و از الان تمرکز ما روی قهرمان شدن نیست. ما بازی به بازی پیش می‌رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز