خبرگزاری کار ایران

حاج صفی: از الان برای عراق آماده می‌شویم / ویتنام از یمن بهتر بود

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۶۳۷

مدافع تیم ملی فوتبال ایران پس از برتری برابر ویتنام گفت: ویتنام نسبت به یمن تیم بهتری بود و در بعضی از دقایق بازی ما را تحت فشار قرار داد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه 2 بر صفر مقابل ویتنام به برتری دست پیدا کرد؛ در پایان این مسابقه احسان حاج صفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خداراشکر دومین بازی‌مان را هم با برد پشت سر گذاشتیم. ویتنام نسبت به یمن تیم بهتری بود و در بعضی از دقایق بازی ما را تحت فشار قرار داد.

او اظهار داشت: حالا خودمان را برای دیدار مقابل عراق آماده می‌کنیم. در این 2-3 روز که به بازی با عراق مانده این تیم را آنالیز می‌کنیم تا بتوانیم بازی سوم‌مان را هم با برد به پایان برسانیم و مردم را خوشحال کنیم.

وی  درباره این موضوع که برد پرگل مقابل یمن انتظارات را از تیم ملی بالا برده بود، تصریح کرد: نمی‌توان پیش‌بینی کرد که یک یا 5 گل می‌زنیم، در این بازی اگر بی‌دقت نبودیم و فرصت‌هایمان گل می‌شد می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. مهم 3 امتیاز بازی بود و بازی به بازی بهتر شویم و خودمان را برای مرحله حذفی آماده کنیم.

حاج صفی درخصوص کلین شیت ایران در دو بازی اخیر گفت: روی ساختار دفاعی‌مان خیلی کار کرده‌ایم و اول هدفمان این است که گل نخوریم و بعد از آن به گل برسیم. در این دو بازی به هدفمان رسیدیم و امیدوارم همین هدف را برای بازی‌های بعدی هم تکرار کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و الان از آن 7 فینالی که داریم دومین بازی را با برد پشت سر گذاشتیم و  الان هم فقط به بازی با عراق فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز