خبرگزاری کار ایران

ستاره ویتنام در بین 10 بازیکن برترجام ملت های آسیا

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۲۲۵

به عقیده ی کارشناسان شبکه ی fox sport که رسانه ای معتبر است کوانگ های هافبک شماره ی 19 ویتنام یکی از 10 بازیکن برتر دور اول گروهی جام ملت های اسیا است.

به گزارش ایلنا، بعد از عملکرد قابل توجه تیم ویتنام در اولین بازی خود در جام ملت های آسیا نگاه بسیاری از کارشناسان به سمت این تیم رفته و اکثر رسانه ها به تمجید از این تیم پرداخته اند.

گابریل تان کارشناس شبکه fox sport گفت: در حال حاضر کوانگ های  ستاره شماره 19 تیم ملی ویتنام یکی از بهترین بازیکنان خط میانی در شرق آسیا است؛ ممکن است که در روز آخر ویتنامی‌ها از باخت در دقیقه آخر که با ضربه ی ایستگاهی علی عدنان حاصل شد پشیمان شوند اما عملکرد کوانگ و تیمش در اولین بازی امیدواری زیادی را ایجاد کرده است و کوانگ که فقط 21 سال دارد میتواند به درخشش در این تورنومنت ادامه دهد.

تحلیل گر شبکه fox sport ادامه داد: کوانگ با شرکت مداوم در حملات باعث خطرناک تر شدن ویتنام در خط حمله می شد و در به ثمر رسیدن هر 2 گل نقش داشت و علاوه بر این در دقیقه 72 زمانی که بازی 2-2 بود یک شوت عالی زد که جلال حسن دروازبان عراق تیمش را از دریافت گل سوم نجات داد. بازی عالی کوانگ و هم تیمی هایش عراق را تا آستانه شکست پیش برد ولی این امتیاز در لحظات آخر از دست رفت و موجب عصبانیت بازیکنان ویتنام شد.

گابریل تان در ادامه اضافه کرد: هافبک شماره 19 تیم ملی ویتنام نقطه ی قوت این تیم در این تورنومنت به حساب می آید و ویتنام با داشتن این بازیکن میتواند به گرفتن امتیاز از ایران و شکستن یمن در روز پایانی گروه و صعود به 16 تیم مرحله ی حذفی امیدوار باشد .

پیش از این نیز کارشناسان دیگر مانند روشن رای  در توییتر شخصی خود از عملکرد کوانگ تعریف کرده بودند که با واکنش مثبت کاربران نیز رو به رو شد.

 روشن رای نوشت :  کوانگ های نقش هیجان انگیزی را در تیم ملی ویتنام در بازی برابر عراق حمله میکرد و مدام از سمت راست به سمت دروازه ی عراق هجوم برد و در زمان حمله ی عراق نیز به عقب می آمد و مانند یک هافبک وسط در کار های دفاعی شرکت میکرد.

رای ادامه داد: حضور های در 2 سمت زمین در بازی برابر عراق فوق العاده بود و مانع از هجوم مدافعان و هافبک مرکزی عراق میشد و با حضور خود باعث میشد که ویتنام در  ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر شود که منجر به زدن 2 گل توسط این تیم شد .

از دیگر بازیکنان حاضر در این لیست 10 نفره میتوان به مهدی طارمی از ایران، محند علی از عراق و سونیل چتری از هنر اشاره کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز