خبرگزاری کار ایران

بعد از شکست ۵ گله مقابل ایران

اظهارنظر عجیب وزیر ورزش؛ این تیم ملی به ما ربطی ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۱۸۷

وزیر ورزش انصارالله یمن بعد از باخت سنگین برابر ایران منکر ارتباط تیم ملی یمن با حوثی ها شد.

به گزارش ایلنا، حسن زید، وزیر ورزش انصارالله یمن بعد از شکست سنگین این کشور در نخستین بازی‌اش در جام ملت‌های آسیا، اظهارنظر جالبی داشت.

 او گفت: «این تیم‌ ‌ملی ربطی به ما ندارد و نماینده حوثی‌ها نیست. ما مخالف حضور تیم‌ ‌ملی فوتبال یمن در هر رقابتی که در دو کشور شرور هم‌پیمان یعنی عربستان سعودی و امارات برگزار شود، بوده و هستیم.»

زید، در بخش دیگری از صحبت‌هایش دلیل نظرش درباره تیم ملی را اینطور بیان کرد: «ما با فدراسیون‌های ورزشی برای حمایت‌های عملی و مالی در ارتباط نزدیک هستیم اما با فدراسیون فوتبال که به ریاست العیسی در شهر عدن مستقر است هیچ‌گونه ارتباطی نداریم. او به تنهایی کادر فنی و محل اردوهای تیم ملی فوتبال یمن را انتخاب کرد. او برای شرکت تیم ملی فوتبال یمن در جام ملت‌های آسیا تمام ارتباط‌های خود را با ما در صنعا قطع کرد.»

وزیر ورزش یمن در صنعا گفت: «علت قطع ارتباط‌ها هم روشن است. تیم ملی فوتبال یمن را برای برپایی اردوهای آماده‌سازی به کشورهای عربستان و امارات بردند. دو کشوری که روزانه مرتکب قتل عام مردم یمن، محاصره زمینی، هوایی و دریایی و تخریب زیرساخت‌ها و نقض حاکمیت ما و شهروندان استان‌های جنوبی یمن می‌شوند.

هر مشارکت ورزشی در این کشورها به معنای چراغ سبزی برای ادامه تجاوزهای این دو دشمن شرور مردم یمن است و نشان می‌دهد ما تسلیم اشغالگری عربستان و امارات هستیم.»

همه اینها باز هم دلیل نمی‌شود که او از شکست سنگین تیم ملی کشورش ناراحت نباشد: «بدون شک احساس تلخی پس از شکست تیم ملی فوتبال یمن برابر ایران داشتیم. هر کسی که تیم ملی کشورش را تشویق نکند، بیمار است و درگیر نفرت می‌شود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز