خبرگزاری کار ایران

کدام بازیکن ۷ را از دست مجیدی می‌گیرد

چهار گزینه برای پیراهن فرهاد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۸۴۶

شماره 7 استقلال پس از خداحافظی فرهاد مجیدی برای هیچ بازیکنی خوش یمن نبوده است.

به گزارش ایلنا،بعد از خداحافظی و جدایی فرهاد مجیدی پیراهن شماره7 استقلال به هیچ بازیکنی وفا نکرده و سواری نداده است. بعد از مدتی بایگانی شدن، بختیار رحمانی این پیراهن را پوشید. منصوریان از فرهاد خواست تا با دستان خودش 7 را به ستاره آن موقع فوتبال ایران بدهد اما مجیدی قبول نکرد و در تمرین آبی‌ها آفتابی نشد.

بختیار اولین قربانی این پیراهن بود. بعد از او حسن بیت‌سعید هم با 7 استقلال به قهقرا رفت. مامه بابا تیام با وجود عملکرد فنی فوق‌العاده مانند 2 نفر قبلی بیش از نیم فصل در استقلال دوام نیاورد. مارکوس نیومایر با سابقه پوشیدن پیراهن منچستریونایتد هم سرنوشتی بهتر از نفرات قبلی نداشت.

شماره 7 استقلال در نیم فصل دوم بر تن بازیکنی نمی‌تواند برود اما داستان لیگ قهرمانان آسیا تفاوت دارد.

این بار فرهاد خودش در کادر فنی است و هرکسی که قرار باشد پیراهن شماره 7 را از روی زمین بردارد باید از خود مجیدی رخصت بگیرد. این پیراهن به یک بازیکن جوان می‌رسد. فرشید اسماعیلی پیراهن شماره 8 که متعلق به مجتبی جباری بود را برداشته است. برای شماره 7 چند کاندیدای جوان وجود دارد.

محسن کریمی سال‌هاست که برای پوشیدن شماره 7  لحظه شماری می‌کند و یک بار هم استوک از فرهاد هدیه گرفته که برایش خوش‌یمن بود. اگر کریمی در نیم فصل دوم شروع خوبی داشته باشد احتمال اینکه در آسیا هم شماره 7 را از فرهاد بگیرد زیاد است.

اللهیار صیادمنش هم شروع بسیار خوب و امیدوارکننده‌ای در استقلال داشته و یکی از گزینه‌های پیراهن فرهاد در آسیاست.

مهدی قائدی که با وجود استعداد درخشان دچار حاشیه‌هایی شده و نیاز به روحیه و حمایت دارد هم شاید بین گزینه‌های مجیدی قرار داشته باشد.

از این 3 نفر که بگذریم استقلال هافبک جوان و فوق‌العاده با استعداد و خوش‌اخلاقی به نام رضا آذری هم دارد.

هرچند با توجه به دقایق کمتر بازی و فیکس نبودن شانس او کمتر است اما فراموش نکنید که فرهاد هم غیر قابل پیش بینی است و احتمال اینکه این استعداد جوان را لایق پیراهنش بداند وجود دارد. باید دید سرانجام انتخاب فرهاد کدام است و اصلا او بازیکنی را در این مقطع لایق شماره 7 می‌داند یا دست کم تا پایان فصل گزینه‌ای را انتخاب نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز