خبرگزاری کار ایران

طلبش را گرفت اما نیامد

جباروف استقلالی‌ها را بازی داد!

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۸۱۱

جباروف با وجود اولتیماتوم فتحی باز هم برای مذاکره به تهران نیامد و خبری هم از آمدن او نیست.

به گزارش ایلنا، فرد ایرانی که خودش را مدیر برنامه‌های ایرانی سرور جباروف معرفی کرده بود و با انتشار عکس و فیلم‌های مختلف در کنار هافبک ازبکستانی از نهایی شدن انتقال او به استقلال خبر می‌داد، بعد از تسویه حساب باشگاه با این بازیکن موضعی متفاوت گرفت و پیامی غیرمنتظره منتشر کرد.

نوشته‌های این فرد ایرانی برخلاف گذشته این بار نشان از نیامدن جباروف دارد: «دوستان استقلالی، هرکاری از دستم برمیامد انجام دادم که سرور جباروف برگرده، حالا از اینجا به بعد به عهده مسوولان و کسانیه که قول دادن و باید به همه ثابت کنن که فقط حرف نزدن و هنوزم من امیدوارم که ظرف چند روز آینده این کار انجام بشه.»

ماجرا از این قرار است که جباروف با کمک این فرد ایرانی توانست طلب 130 هزار دلاری‌اش را بگیرد. پولی که بخش زیادی از آن را فردی به نام مهدیان که مدعی خرید باشگاه است، پرداخت کرد. بعد از تسویه حساب و گرفتن بی‌دردسر طلبش در قالب پروژه بازگشت حالا او استقلالی‌ها را قال گذاشته و به قول معروف پیچانده است! جباروف با وجود اولتیماتوم فتحی باز هم برای مذاکره به تهران نیامد و خبری هم از آمدن او نیست.

یکی از مربیان استقلال هم تایید کرد که بازگشت جباروف منتفی شده و تمام این ماجرا برای گرفتن بی‌دردسر و بی‌شکایت طلب‌اش بود. هرچند باشگاه باید دیر یا زود طلب جباروف را پرداخت می‌کرد و این بار با کمک یک خیر توانست از شر این بدهی 130‌ هزار دلاری خلاص شود.

اما خب در اوج مشکلات مالی این 130 هزار دلار می‌توانست دست کم جلوی اعتصاب استقلالی‌ها را بگیرد یا برای اردوی قطر هزینه شود. همان‌طور که پرویز مظلومی هم در مصاحبهایی پیش‌بینی کرده بود جباروف استقلال را بازی داد و به هدف‌اش که پول بود، رسید. از این به بعد باشگاه باید تمرکزش را روی جذب بازیکنان دیگر بگذارد. شاید حالا شانس امید نورافکن برای بازگشت بیشتر باشد.       

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز