خبرگزاری کار ایران

اختلاف مدیران آبی و مدیر برنامه‌

آخرین روند مذاکره استقلال با سرور جباروف

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۵۴۷

سرورجباروف برای مذاکره با استقلالی‌ها یک پیش شرط داشت.

به گزارش ایلنا، سرورجباروف برای مذاکره با استقلالی‌ها یک پیش شرط داشت. مدیران باشگاه ابتدا باید طلب حدودا 130 هزار دلاری‌اش که از فصل قبل باقی مانده بود را صاف می‌کردند. امیرحسین فتحی دیروز از پرداخت شدن بدهی باشگاه به جباروف خبر داد و اعلام که بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، با این هافبک ازبکستانی قرارداد می‌بندند.

تاکید چندباره استقلالی‌ها به گرفتن تست پزشکی و آمادگی جسمانی و جمله چند وقت پیش وینفرد شفر که اعلام کرد قبل از خرید جباروف باید از سلامت و آمادگی او اطمینان حاصل کنند نشان می‌دهد که آبی‌ها برای بازگرداندن این بازیکن 35 ساله ریسک نخواهند کرد. به ویژه اینکه 2 خرید خارجی قبلی یعنی الحاجی گرو و مارکوس نیومایر تو زرد از آب درآمدند و مدیران و البته سرمربی آلمانی و پسرش مورد انتقاد افرادی چون رضا افتخاری و رسانه‌ها هستند.

همان‌طور که جباروف برای مذاکره با استقلالی‌ها پیش شرط تسویه حساب را پیش کشیده بود، استقلالی هم برای بستن قرارداد یک شرط دارند که آن هم پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی و آمادگی جسمانی است. هادی مباشری معاون باشگاه استقلال می‌گوید هنوز جباروف راضی نشده تا تست‌های پزشکی و آمادگی جسمانی را قبل از بستن قرارداد پشت سر بگذارد. مدیر برنامه‌های این بازیکن تاکید دارد که ابتدا توافق کرده و قرارداد امضا کنند و بعد از آن در تست‌های پزشکی حاضر شود! این موضوع با مخالفت مدیران باشگاه روبه‌‌رو شده و اگر اصرار دو طرف بر سر این موضوع ادامه داشته باشد، احتمال کنسل شدن این انتقال وجود دارد. درخواست مدیران استقلال برای گرفتن تست‌های پزشکی و کسب اطمینان از سلامت و آمادگی جباروف 35 ساله کاملا طبیعی و حرفه‌ای است و مخالفت مدیر برنامه‌های بازیکن ازبک جای تردید و سوال دارد.

استقلالی‌ها و شفر امسال به اندازه کافی با چالش مصدومیت بازیکنان روبرو بودند و بعید است که درباره جباروف ریسک کنند. به خصوص با این وضعیت و قیمت سرسام‌آور دلار در این روزها. باید دید سرانجام دوطرف چطور و چگونه بر سر این موضوع توافق و تفاهم می‌کنند تا این انتقال نهایی شود و سر بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز