خبرگزاری کار ایران

اولتیماتوم تراکتورسازی به اروین؛ تا آخر هفته نیامدی دیگر نیا!

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۳۹۹

باشگاه تراکتورسازی تا پایان هفته به هری اروین فرصت بازگشت داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی که در هفته‌های پایانی نیم فصل با بازنگشتن آنتونی استوکس و هری اروین از مرخصی با کمبود بازیکن در خط حمله مواجه شده بود، در حالیکه به نظر می‌رسید باید قید دو مهاجم بریتانیایی خود را زده و در نیم فصل به دنبال نفرات جایگزین باشد، توانست برای ادامه همکاری با استوکس به توافق برسد و این بازیکن چند روزی است که به تمرینات برگشته و قرار است نیم فصل دوم در کنار تراکتورسازان باقی بماند.

با این وجود هنوز خبری از بازگشت اروین به تبریز نیست و این بازیکن حتی با وجود پایان مدت یک ماهه مرخصی استعلاجی خود هم حاضر نشده در تبریز آفتابی شود و مذاکراتی که با او صورت گرفته هم تا این لحظه نتیجه مثبتی نداشته است.

در حال حاضر تراکتورسازی دو بازیکن خارجی غیر آسیایی و یک بازیکن آسیایی خود را در اختیار دارد و یک جای خالی برای جذب بازیکن خارجی دارد که آنهم منوط به خارج کردن نام اروین از فهرست است و به همین دلیل تا زمانی که تکلیف این بازیکن معلوم نشود، تراکتورسازان نمی‌توانند گزینه دیگری جذب کنند و به همین دلیل نمی‌خواهند فرصتشان را با اروین از دست بدهند.

به همین منظور باشگاه تراکتورسازی در اولتیماتومی که به اروین داده به او تا پایان هفته جاری فرصت بازگشت داده است و اگر این اتفاق رخ ندهد، باشگاه علاوه بر شکایت از این بازیکن و پیگیری حقوقش در قبال او، نامش را از فهرست خارج کرده و گزینه دیگری جذب خواهد کرد.

باید دید تکلیف اروین تا پایان هفته با تراکتور مشخص خواهد شد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز