خبرگزاری کار ایران

تیام، اروین، قوچان نژاد، اولویت تراکتورسازی کدام است؟

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۷۰۴

تراکتورسازی برای تقویت خط حمله خود 3 گزینه مد نظر دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات زمستانی به دنبال تقویت خط حمله خود با چند گزینه وارد مذاکره شده است که در حال حاضر 3 گزینه مد نظر باشگاه قرار دارد.

پس از آنکه آنتونی استوکس و هری اروین از مرخصی میان فصل خود به تبریز بر نگشتند، سرخپوشان تبریزی مجبور شدند چند دیدار پایانی نیم فصل نخست خودشان را بدون مهاجم تخصصی برگزار کنند و از همین رو اولویت این باشگاه در نقل و انتقالات خط حمله بود.

با گذشت چند روز از پایان نیم فصل نخست، محمد تقوی، سرمربی تراکتورسازان دیداری با استوکس در انگلیس داشت و پس از آن خبر رسید مهاجم ایرلندی برای بازگشت رضایت داده است و خود او هم در مصاحبه‌ای این موضوع را تایید کرد.

چندی بعد صحبت‌هایی در مورد بازگشت اروین هم مطرح شد و با توجه به اینکه مرخصی استعلاجی یک ماهه این بازیکن که به تایید باشگاه هم نرسیده بود تمام شده است، تراکتورسازان در صدد بازگرداندن دیگر مهاجم خود برآمدند و البته در این زمینه هنوز خبر دقیقی وجود ندارد که تا چه حد بازگشت اروین امکان پذیر است.

از طرف دیگر مسئولان باشگاه در کنار تلاش برای بازگشت اروین، بیکار ننشسته و گزینه‌های دیگری را هم مورد بررسی قرار دادند تا در صورت میسر نشدن بازگشت اروین زمان را از دست ندهند. دو گزینه دیگر سرخپوشان برای تقویت خط حمله، رضا قوچان نژاد و مامه تیام هستند.

مهاجم سابق تیم ملی که مورد توجه پرسپولیس هم قرار دارد با پیشنهادی خوب از تبریز مواجه شد و مامه تیام، مهاجم سنگالی فصل گذشته استقلال هم گزینه دیگر مد نظر تراکتورسازان است و به صورت موازی مذاکره با مدیر برنامه‌های آنها در حال انجام است.

البته تراکتورسازی در کنار استوکس تنها یک مهاجم نیاز دارد و قطعا از بین اروین، گوچی و تیام یک نفر به این تیم اضافه خواهند شد ولی باید دید اولویت باشگاه با کدام است.

در حال حاضر تمرکز اصلی تراکتورسازان روی بازگرداندن اروین است که هم به دلیل بازی کردن در تیم با جو تبریز آشنایی دارد و با بازیکنان به هماهنگی رسیده و ضمن اینکه با 24 سال سن جوانتر از 2 گزینه دیگر است.

اولویت بعدی تراکتورسازان تیام است. او که فصل گذشته عملکرد خوبی در ترکیب استقلال داشت در حال حاضر 26 ساله است و با توجه به سابقه بازی در لیگ ایران گزینه مناسبی خواهد بود.

اولویت سوم و آخر سرخپوشان تبریزی در نهایت قوچان نژاد است که به دلایل بالا بودن سن نسبت به دو گزینه دیگر و همچنین عدم تجربه بازی در ایران و البته قیمت بالاتر نسبت به دو گزینه دیگر شانس کمتری برای رفتن به تبریز دارد.

البته حضور 3 بازیکن با تجربه تیم ملی یعنی شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی که رابطه خوبی با قوچان نژاد دارند می‌تواند کفه را کمی به سود مهاجم سابق تیم ملی سنگین کند ولی در هر صورت اولویت بندی تراکتورسازان برای جذب مهاجم به همین صورت است که گفته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز