خبرگزاری کار ایران

پاسخ اونای امری به حضور کیلور ناواس در آرسنال

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۷۲۱

اونای امری شایعه تلاش آرسنال برای جذب کیلور ناباس از رئال مادرید را رد کرد.

به گزارش ایلنا، روزنامه اسپانیایی اسپورت گزارش داد توپچی‌ها در پی به خدمت گرفتن ناباس با پیشنهادی 16 میلیون یورویی هستند چون این دروازه‌بان 32 ساله کاستاریکایی با آمدن تیبو کورتوآ نیمکت‌نشین شده است.

مربی سابق پاری‌سن‌ژرمن و سویا گفت: «واقعیت ندارد، ما هرگز درباره دروازه‌بان صحبت نکرده‌ایم چون از سه دروازه‌بانی که داریم راضی هستیم. هرگز صحبتی از کیلور ناباس نبوده.»

امری در ابتدای کارش برند لنو را از بایرلورکوزن گرفته و پتر چک 36 ساله بیشتر در رقابت‌های حذفی و اروپایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. آخرین بار چهار ماه پیش این دروازه‌بان اهل جمهوری چک در لیگ برتر به میدان رفته است.

امری همچنین درباره وضعیت آرون رمزی حرف زد که تا پایان فصل قرارداد دارد و گفته می‌شود یوونتوس خواهان جذب این هافبک ولزی است: «نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد اما می‌خواهم تا وقتی هست با تمام تمرکز باشد و به بازی بعدی فکر کند که مقابل بلکپول است. او سه‌شنبه 15 دقیقه بازی کرد و گل زد، من این را از او می‌خواهم ضمن اینکه می‌تواند به آینده‌اش فکر کند.»

آرسنال که بعد از باخت تحقیرآمیز 5 بر یک برابر لیورپول، فولام را 4 بر یک برده، امشب در جام حذفی میهمان بلکپول است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز