خبرگزاری کار ایران

با حضور سرپرست فدراسیون؛ کمیته فنی فدراسیون قایقرانی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۷۱۹

کمیته فنی فدراسیون قایقرانی با حضور سرپرست فدراسیون و اعضای کمیته فنی برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، کمیته فنی فدراسیون قایقرانی به منظور بررسی مسائل فنی رشته های قایقرانی تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور احمد گواری سرپرست و حسین دهقانی سرپرست دبیری فدراسیون برگزار شد، سرپرست و اعضای کمیته فنی احکام خود را دریافت کردند. 

محسن میلاد سرپرست و مسعود مهدوی نیا، فرحناز امیرشقاقی، کتایون اشرف، ایرج اقلیمی، عمران پورعسگرپرست، علیرضا محمدی، مهران قزلباش، مرتضی محرابی، حسین ملکی و ناصر صفرخانی اعضای کمیته فنی حضور داشتند.

در این جلسه در خصوص برپایی اردوهای تدارکاتی قایقرانی بحث و تبادل نظر شد. اعضای کمیته فنی بر لزوم ایجاد زیرساخت های لازم در هیات های قایقرانی برای برپایی اردوهای غیرمتمرکز و فعالیت پایگاه های استانی تاکید کردند.

بررسی آئین نامه کمیته فنی فدراسیون قایقرانی و ایجاد ساختار در کمیته های تخصصی رشته ها دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه در خصوص آن بحث شد.

انتخاب و معرفی مربیان تیم ملی روئینگ در بخش بانوان و آقایان دیگر موضوعی بود که مورد بحث قرار گرفت. در این خصوص در جلسه بعدی کمیته فنی مربیان منتخب روئینگ با نظر اعضای کمیته فنی حضور خواهند داشت و پس از بررسی برنامه های ایشان، مربیان تیم ملی روئینگ معرفی می شوند.

در این جلسه قرار شد، جلسه بعدی کمیته فنی سه شنبه 18 دی ماه با حضور اعضا برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز