خبرگزاری کار ایران

پایان مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا – ازبکستان؛

1 طلا، 2 نقره و 2 برنز دیگر به مدال های قایقرانان اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۷۷۲

در ادامه رقابت‌های آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا در ازبکستان ملی پوشان کشورمان با اضافه کردن 5 مدال رنگارنگ دیگر به مدالهای خود، در مجموع با 27 مدال رنگارنگ به کار خود پایان دادند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، در ادامه مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا در سمرقند ازبکستان قایقرانان کشورمان عصر امروز 2 آبان ماه با برگزاری 6 ماده مسافت 500 متر ادامه پیدا کرد.

در کایاک چهارنفره 500 متر مردان زیر 23 سال پوریا شریفی، امید احمدی، علیرضا جهان نما و هادی جعفری با زمان 1:33.395 دقیقه در جایگاه سوم قرار گرفتند. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و قزاقستان اول و دوم شدند.

در کایاک چهارنفره 500 متر بانوان زیر 23 سال سارا کاظمی، سمن سلطانی، مهسا آذری و ساجده تبریزی با زمان 1:48.623 دقیقه دوم شدند و نمایندگان قزاقستان اول و ازبکستان سوم شدند.

در کانو چهارنفره 500 متر بانوان زیر 23 سال پریسا محمد زاده، آتنا رئوفی، فاطمه کرمجانی و مهسا کهنسال با زمان 1:56.147 دقیقه صاحب مدال طلا شدند و قایقرانان ازبکستان و چین دوم و سوم شدند.

در کایاک چهارنفره 500 متر آقایان جوانان علی طاهری، مهرشاد شریفی، ایلیا نادر نژاد و علیرضا مرادی با زمان 1:35.061 دقیقه پنجم شدند. در این رقابت قایقرانان قزاقستان اول، چین تایپه دوم و قرقیزستان سوم شدند.

در کانو چهارنفره 500 متر مردان جوانان عبدالله مشایخ بخشی، کمیل خزائی، دانیال چشمه و زانا ساعدی پس از نمایندگان قزاقستان و ازبکستان با زمان 1:54.103 دقیقه سوم شدند.

در کایاک چهارنفره 500 متر بانوان جوانان الناز شفیعیان، کیانا کمال زاده، سارا حسینی و نرجس کارگزپور با زمان 1:44.724 دقیقه صاحب مدال نقره شدند. در این مسابقه قایقرانان قزاقستان اول و ازبکستان دوم شدند.

بر این اساس امروز عصر با کسب 1 طلا، 2 نقره و 2 برنز دیگر در مسابقات 500 متر مجموع مدال های ایران به 8 طلا، 10 نقره و 9 برنز رسید.

ملی پوشان کشورمان در رقابت های آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا ازبکستان - سمرقند امروز عصر 2 آبان ماه با کسب 27 مدال رنگارنگ به کار خود پایان دادند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز