خبرگزاری کار ایران

گیلان و تهران قهرمان بزرگسالان و جوانان شدند

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۱۳۸

با برگزاری رقابت های فینال مسافت 200 متر ، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان با برگزاری مسابقات فینال مسافت 200 متر پیش از ظهر امروز در دریاچه آزادی دنبال شد.

در فینال کانوی یکنفره 200 متر جوانان نیروانا اسدبیگی از تهران، هدیه خیرآبادی از توابع تهران و پرستو مهنما از آذربایجان شرقی مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در فینال کایاک یکنفره 200 متر جوانان کیانا کمال زاده از هرمزگان مدال طلا، سارا حسینی از تهران مدال نقره و پدیده پهلوان زاده از تهران توابع مدال برنز بدست آوردند.

در فینال کایاک یکنفره 200 متر بزرگسالان آتنا رئوفی، پریسا محمدزاده و زیبا سماک حرفه از گیلان اول تا سوم، مهسا کهنسال از خوزستان چهارم و مریم شورگشتی از تهران پنجم شدند. در این ماده از هر استان یک نفر روی سکو رفت و تیم های گیلان، خوزستان و تهران صاحب مدال شدند.

در فینال کانوی یکنفره 200 متر بزرگسالان آرزو حکیمی از همدان اول، الناز شفیعیان از گیلان دوم و گلناز غضنفریان از مازندران سوم شدند.

در پایان مسابقات در جمع رده بندی کلی در بخش بزرگسالان تیم گیلان با 63 امتیاز قهرمان شد، تهران با 61 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تهران توابع با 47 امتیاز سوم شد.

در بخش جوانان نیز تهران با 78 امتیاز قهرمان شد، توابع تهران با 72 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و هرمزگان با 69 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

بر این اساس پس از 2 روز رقابت، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان در دریاچه آزادی به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز