خبرگزاری کار ایران

شفر: ژاپن برای قهرمانی در آسیا رقیب ندارد / کاشیما راه قهرمانی را نشان داد

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۵۳۴

سرمربی استقلال تهران تیم ملی فوتبال ژاپن را مدعی اصلی قهرمانی جام ملت‌های آسیا می‎داند.

به گزارش ایلنا، سرمربی آلمانی استقلال تهران بیش از 13 سال با جو فوتبال قاره آسیا آشنایی دارد و پیش بینی می‌کند تیم ملی فوتبال ژاپن در مسابقات جام ملت‌های آسیا عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد کرد. سامورایی‌ها که در جام جهانی 2018 تا مرحله حذفی پیش رفتند و با شکست سه بر دو برابر بلژیک از این مسابقات کنار گذاشته شدند در مسابقاتی که قرار است به میزبانی کشور امارات برگزار شود با ازبکستان، عمان و ترکمنستان همگروه هستند.

شفر در گفت و گو با روزنامه البیان امارات اظهار داشت: من مدت‌ها در حال تماشای تیم ژاپن هستم و آنها یکی از بهترین تیم‌های آسیایی در دوره جاری هستند. آنها اگر به بلژیک در جام جهانی نمی‌باختند می‌توانستند به مراحل بالاتر بروند. ژاپن در بازی های دوستانه مقابل اروگوئه شکست خورده، با ونزوئلا یک بر یک مساوی و قرقیزستان را 4 بر صفر شکست داده است. این تیم دارای سابقه طولانی است و شامل بازیکنان خوب در لیگ‌های اروپایی می‌شود و و سال‌هاست که در سطح پایدار بوده و همیشه یکی از قوی‌ترین تیم‌ها و نامزد برجسته‌ترین عنوان است.

سرمربی استقلال درباره سبک تیم ژاپن بیان داشت: با تجربه من با تیم استقلال ایران، فرصتی برای پیروی از تیم‌های ژاپنی در لیگ قهرمانان آسیا داشتم که تیم‌هایی هستند که به خوبی و سریع بازی می کنند و توپ های کوتاه را می‌گیرند. کاشیما با استفاده از همین روش به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد. پیش بینی می‌کنم همین نمایش خوب در امارات هم رخ بدهد و به همین دلیل آنها را بدون رقیب برای قهرمانی می‌دانم.

سرمربی آلمانی که سابقه حضور در لیگ امارات را دارد، درباره شانس میزبان برای قهرمانی در این تورنمنت گفت: انگیزه فاکتور مهمی در تورنمنت‌ها است و تجربه‌ای که این کشور در جام باشگاه‌های جهان به دست آورده برای آنها الهام بخش خواهد بود. در آن تورنمنت کسی انتظار نداشت که العین امارات به فینال برسد اما آنها بهترین تیم آفریقا و قهرمان لیبرتادورس را شکست دادند و این یک تجربه الهام بخش برای اماراتی ها است. به نظر من آلبرتو زاکه رونی سرمربی این تیم باید روحیه بازیکنان را درک کند و تلاش داشته باشد تا انرژی آنها را به سطحی برساند که آماده نبرد و رقابت باروحیه باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز