خبرگزاری کار ایران

نیم فصل تا پایان همکاری با صنعت نفت؛

کرار جاسم به الشرطه عراق پیوست(عکس)

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۲۷۳

بازیکن اسبق استقلال تهران با تیم الشرطه عراق به توافق دست پیدا کرد و در پایان فصل صنعت نفت آبادان را ترک می‌کند.

به گزارش ایلنا، با اعلام سایت رسمی باشگاه الشرطه عراق، کرار جاسم با عقد قراردادی رسمی با این تیم به تواقف دست پیدا کرده است و در پایان فصل جاری صنعت نفت آبادان را ترک می‌کند. کرار که در آخرین فصل قراردادش حضور داشته با پاسخ مثبت به تیم عراقی به این تیم پیوست.

کرار جاسم به الشرطه عراق پیوست(عکس)

طی چند هفته اخیر شایعات فراوانی پیرامون آینده هافبک عراقی وجود داشت و رسانه‌های عراقی اعلام کرده بودند تا تیم النجف به توافق دست پیدا کرده است. کرار در دور جدید تمرینات تیم صنعت نفت برای نیم فصل دوم شرکت نکرده بود تا بدین ترتیب مشخص شود که در حال مذاکره با تیم‌های عراقی است.

کرار در حالی به حضورش در مسابقات لیگ برتر ایران پایان می‌دهد که هفته گذشته در مصاحبه با سایت عراقی اعلام کرده بود: "به قراردادم با نفت آبادان ایران پایبند هستم و هرگونه توافقی با النجف را تکذیب می کنم."

این بازیکن 31 ساله با تیم تراکتورسازی تبریز به لیگ ایران معرفی شد و پس از دو فصل حضور در این تیم به استقلال تهران پیوست. او پس از استقلال به تیم شاهین بوشهر، عجمان و النجف عراق رفت و با یک فصل حضور در تیم الطلبه به استقلال بازگشت. در لیگ پانزدهم کرار در جمع آبی پوشان حضور یافت و مجددا به لیگ عراق بازگشت تا پیراهن نفت الوسط نجف پیوست. او در لیگ هفدهم به تراکتورسازی بازگشت و پس از آن به صنعت نفت آبادان رفته بود.

تیم الشرطه عراق با گذشت 12 هفته از مسابقات لیگی که با حضور 20 تیم حرفه‌ای برگزار می‌شود با کسب 30 امتیاز در رده نخست حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز