خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن دو و میدانی کارگران کشور به ایلنا خبر داد:

مسابقات انتخابی تیم ملی دو صحرانوردی کارگران کشور، برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۲۵۲

دبیر انجمن دو ومیدانی کارگران کشور، گفت: مسابقات دو صحرانوردی کارگران کشور، انتخابی تیم ملی در راستای اعزام مسابقات جهانی کارگران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحسن موسوی، گفت: در راستای انتخاب تیم ملی و اعزام به مسابقات جهانی کارگران در اسپانیا، ورزشکاران کارگر کشور در تاریخ 13 دی ماه سال جاری در دو رده سنی زیر 40 سال و بالای 40 سال به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در تبریز برگزار می شود، افزود: در رشته های رسمی CSIT ششمین دوره مسابقات جهانی کارگری (11 لغایت 16 تیر ماه 1398) اسپانیا_ تورتوسا، دو صحرانوردی، برگزار نمی شود لذا کادر برگزاری برای ایجاد انگیزه در ورزشکاران تصمیم بر این داشت که قهرمانان این رشته را در ماده های استقامت 5000 و 000'10 متر مسابقات دو و میدانی بکار گیرد.

وی گفت: در مسابقات جهانی کارگران در ماده های استقامت علاوه بر رده سنی آزاد، در رده سنی پیشکسوتان بالای 40 سال نیز برگزار می شود.

دبیر انجمن دو و میدانی کارگران کشور، اضافه کرد: در اردوی تیم ملی از ورزشکاران مدعو برای تعیین لیست نهایی، رکورد گیری به عمل می آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز