خبرگزاری کار ایران

گفتگوی مدیرعامل آلومینیوم اراک با ایلنا؛

فراز کمالوند پیشنهاد نساجی را رد کرده است/ بحث برکناری‌ام مطرح نیست / حاشیه‌ها ما را از هدفمان دور می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۱۰۶

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک معتقد است بروز حاشیه باعث می‌شئد تمرکز این تیم برای صعود به لیگ برتر به هم بریزد.

علیرضا دهشمند مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در مورد شرایط این تیم پس از استخدام فراز کمالوند صحبت گرده است. گفتگوی دهشمند را در ادامه می‌خوانید:

 از شرایط آلومینیوم اراک برای ما بگویید.

اوضاع تیم پس از پیوستن آقای کمالوند در شرایط بسیار مطلوبی است. توانسته‌ایم سه بازیکن را جذب کنیم  و در پی جذب سه بازیکن دیگر نیز هستیم. با این بازیکنان صحبت‌های اولیه را انجام دادیم و در روزهای آینده کار انتقال آنها را نهایی کنیم. پروژه صعود آلومینیوم اراک به لیگ برتر با قدرت دنبال می‌شود و از این هدف دست بر نمی‌داریم. در نیم فصل اول هدف‌گذاری کرده بودیم که بین شش تیم اول قرار بگیریم که خدا را شکر این اتفاق افتاد. در نیم فصل دوم هم سعی می‌کنیم با هدایت آقای کمالوند بیش از پیش به صعود به لیگ برتر نزدیک شویم.

در مورد رفت و آمدهای محمد ربیعی صحبت کنید؟

آقای ربیعی استعفا داده بود و ما نیز با استعفای وی موافقت کردیم اما چون مهلت جذب سرمربی را نداشتیم از ایشان خواستیم تا در بازی آخر هم در کنار تیم باشند و تیم را رهبری کنند. پس از این این بازی با آقای کمالوند مذاکره کردیم و وی را به استخدام تیم خود درآوردیم.

گفته می‌شود فراز کمالوند از نساجی پیشنهاد دارد. 

قرارداد کمالوند هنوز ثبت نشده است. چیزی در این خصوص نشنیده‌ام و آقای کمالوند چیزی به من نگفته است همان زمان که با او مذاکره می‌کردیم هم پیشنهادی از نساجی داشتند اما تیم آلومینیوم اراک را انتخاب کردم و به پیشنهاد نساجی پاسخ منفی دادند.

این روزها بحث برکناری شما هم شنیده می‌شود.

یک دلخوری‌هایی بوده و یک مسائلی مطرح شده است اما در حدی که منجر به جدایی از آلومینیوم اراک شده باشد نیست. تا روزی که حضور داشته باشم خدمت خواهم کرد و وقتی هم از این تیم بروم برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. چیزی در این خصوص نشنیده‌ام و فکر نمی‌کنم که چنین داستانی وجود داشته باشد. چیزی که مهم است آن است که شایعات در اراک بسیار زیاد است هر وقت احساس می‌کنند که تیم در حال رشد و ترقی است آنها را مطرح می‌کنند اوایل فصل برای ما خیلی حاشیه درست کردند و خواستند به ما ضربه بزنند اما خدا را شکر کمترین ضربه را از جانب آن‌ها خوردیم. اگر آن حواشی نبود ما می‌توانستیم نتایج بهتری را کسب کنیم. الان هم نمی‌توانند موفقیت آلومینیوم اراک را ببینند و وقتی احساس کردند که این تیم پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد شروع کردند به نشر اکاذیب و رقم زدن اتفاقات حاشیه‌ای. مردم اراک دوست دارند تیم شهر خود را در لیگ برتر ببینند و طعم حضور در لیگ برتر را بچشند و ما هم تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که این اتفاق رخ دهد اما برطرف کردن این مسائل حاشیه‌ای تمرکز ما را به هم می‌زند زیرا این مجموعه که در حال خدمت است آنها را از اهداف شخصی خود دور کرده است. در سال 94 هم تیم در بالای جدول بود و یکی از شانس‌های مسلم صعود بود اما وقتی ما رفتیم تیم در پایان فصل رتبه‌ای بهتر از دوازدهمی یا سیزدهمی را کسب نکرد. به ضرس قاطع می‌گویم که آلومینیوم یکی از شانس‌های اصلی صعود به لیگ برتر است. 

چه زمانی قراردادها را ثبت می‌کنید؟

قرارداد آقای کمالوند و بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته‌ایم و خواهیم گرفت ثبت خواهد شد. مقداری بدهی به هیئت فوتبال داریم که باید با آنها تعامل کنیم تا بتوانیم مجوز ثبت قراردادها را دریافت کنیم. این مسائلی که در مورد پیشنهاد نساجی مطرح می‌شود درست نیست و فراز کمالوند در آلومینیوم اراک ماندگار است.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز