خبرگزاری کار ایران

بیانیه باشگاه آلومینیوم اراک نسبت به حواشی بازی با بادران

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۴۵۷

درگیری ها و حواشی جریان بازی به داخل سکوها و بیرون از مستطیل سبز کشیده شد و اتفاقات عجیبی در پایان مسابقه آلومینیوم اراک و بادران پیش آمد.

به گزارش ایلنا، اتفاقات و حواشی بازی آلومینیوم اراک و بادران تهران باعث شد تا باشگاه اراکی نسبت به این حواشی بیانیه‌ صادر کند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

به گواه تاریخ،در جریان رقابتهای لیگ آزادگان بارها مدیران،مربیان و بازیکنان باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم در ورزشگاهای مختلف با شدیدترین حمله های کلامی و حتی فیزیکی مواجه شده اند، اما مردم بافرهنگ، فرهیخته و فهیم اراک هرگز بدنبال تلافی نبوده اند و حتی یکبار هم سابقه ایجاد حواشی در این چند فصل را نداشته اند.

باشگاه آلومینیوم اراک نیز به پیروی از مردم متدین این دیار که همواره در امور فرهنگی مشهور و پیشرو بوده اند و همیشه بر حفظ اصول اخلاقی و ارزش های انسانی تاکید داشته ، این بار هم اتفاقات رخ داده  و توهین  در جریان بازیآلومینیوم اراک و بادران تهران را محکوم می کند. فارغ از اینکه عوامل ایجاد تنش در ورزشگاه و تحریک سکوها چه کسانی بودند، ضمن قدردانی از تماشاگران محترمی که فقط به تشویق تیم محبوب خود پرداختند، بابت اهانت اندک تماشاگرانی که از واژه های  ناشایست نسبت به بازیکن و سرپرست بادران استفاده کردند از افرادی که مورد اهانت قرار گرفتند عذرخواهی میکنیم، فوتبال باید موجب نزدیکی و اتحادمان با هم شود و رقابتها هرگز نباید رفاقتهایمان را کم رنگ کند، به حکم معرفت، اخلاق و ادب از دوستانی که به آنها بی احترامی شد دلجوئی می کنیم و امیدواریم تمامی اهالی فوتبال که به اراک می آیند همیشه با خاطره ای خوش از این دیار قهرمان پرور به خانه و کاشانه خود برگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز