خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه بادران: به خانواده‌ام فحاشی کردند / دو لیدر با چاقو به تماشاگران حمله کردند!

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۱۵۳

دیدار آلومینیوم اراک و بادران با جنجال‌های فراوانی دنبال شد و این جنجال ها به بیرون از ورزشگاه نیز کشیده شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه بادران، ایزد سیف‌الله‌پور درباره دیدار تیم‌های فوتبال بادران و آلومینیوم اراک که روز شنبه هفدهم آذر ماه برگزار شد، اظهار داشت: می‌دانستیم مسابقه سختی داریم، چون محمد ربیعی تیم بسیار خوب و بازیکنان باکیفیت و بااخلاقی در اختیار دارد. آلومینیوم از لحاظ فوتبالی تیم بسیار خوبی است و به ربیعی بابت تیم خوبش تبریک می‌گویم. از نظر فنی، مسابقه بسیار خوبی بود و دو تیم به معنای واقعی فوتبال بازی کردند، اما وقتی میثم آقایی بازیکن آلومینیوم روی میثم مجیدی خطا کرد که جای استوک او روی بدن بازیکن ما نیز هست، داور کارت زرد دوم را به او نشان داد و از زمین اخراج کرد؛ همین اتفاق موجب شد تا تماشاگران آلومینیوم شروع به فحاشی کنند.

وی در ادامه گفت: بازی خیلی خوبی بود و همه چیز دوستانه پیش می‌رفت اما با شروع نیمه دوم با نام بردن اسم به مادر و همسر من فحاشی کردند که ربیعی هم از هواداران آلومینیوم درخواست کرد توهین‌ها را متوقف کنند. ربیعی پس از پایان مسابقه هم از من به خاطر توهین‌های انجام شده عذرخواهی کرد. می‌خواهم بدانم گناه مادر و همسر من چیست؟ از مردم اراک به خاطر توهین‌هایی که به مادر و همسرم کردند، گله‌مندم. آنها چه نقشی در این مسابقه داشتند؟ این اتفاقات در سال‌های گذشته برای مجید نامجو مطلق هم رخ داده بود، اما ناظر بازی همه حوادث را دید و گزارش‌های لازم را خواهد داد.

وی ادامه داد: اواسط نیمه دوم و با اخراج میثم آقایی بازیکن آلومینیوم از زمین، تماشاگران این تیم به داور دشنام دادند. پس از پایان مسابقه هم دو لیدر آلومینیوم پس از صحبت با دهشمند (مدیرعامل باشگاه آلومینیوم)، وارد بخش تماشاگران بادران شدند و با چاقو به آنها حمله کردند. این اتفاق به دستور دهشمند افتاد و ما فیلم‌های این اتفاقات را در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار می‌دهیم و با مستندات کافی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌رویم.

مدیر باشگاه بادران با اشاره به شکسته شدن شیشه‌های خودروی خود در حاشیه این بازی تصریح کرد: پس از اینکه از ورزشگاه خارج شدیم، دیدم شیشه‌های خودروی من را با سنگ شکسته‌اند و جالب است که تنها دهشمند در اراک خودروی من را می‌شناخت! او سوغات خوبی داد و من در سرما و با خودرویی با شیشه‌های شکسته به تهران برگشتم.

سیف الله پور با اشاره به جلسه هماهنگی قبل از مسابقه گفت: در این جلسه گفتیم که باید مأموران زیادی از نیروی انتظامی در ورزشگاه حاضر باشند، اما دهشمند چنین کاری انجام نداد. بازی را 10 دقیقه به خاطر نبود آمبولانس متوقف کردند، نزدیک رختکن ما بلندگو گذاشتند و موسیقی بلندی پخش کردند، اما هر چه به این موضوع اعتراض کردیم، نتیجه‌ای در پی نداشت.شب قبل از بازی، مدیران هتل زاگرس اراک به ما سالن و ویدیو پروژکتور برای جلسه فنی ندادند و مشخص بود که دهشمند با آنها صحبت کرده بود!

مدیر باشگاه بادران با بیان این جمله تصریح کرد: ما به داوری اعتراض نکردیم، اما چرا داوران در هتل محل استقرار تیم آلومینیوم بودند؟ ما به استقرار داوران بازی در هتلی که اعضای تیم آلومینیوم در آن حضور داشتند، اعتراض کردیم. در این بازی داور یک پنالتی به سود ما نگرفت و با اخراج کریم اسلامی او را از بازی بعد محروم کرد، با این وجود از تیم داوری تشکر می‌کنم.

سیف‌الله‌پور با اشاره به عدم پخش تلویزیونی این مسابقه خاطرنشان کرد: همیشه بازی‌های تیم آلومینیوم پخش زنده می‌شد، اما چرا این اتفاق برای این دیدار رخ نداد؟ این کارها فقط از فردی چون دهشمند برمی‌آید. یک بار گفتند مشکل مالی سبب این اتفاق شده و یک بار گفتند عدم پخش زنده به دلیل مشکل فیبر نوری است.اتفاقات بازی آلومینیوم - بادران و اینکه یک مدیرعامل با خودش قاچوکش به ورزشگاه بیاورد، زیبنده فوتبال نبود. مگر مأموران نیروی انتظامی تماشاگران را بازرسی بدنی نمی‌کنند؟ پس یک لیدر چگونه با چاقو به ورزشگاه می‌آید؟!  خدا را شکر این ماجرا با دخالت نیروی انتظامی ختم به خیر شد،اما مسئولان آلومینیوم اراک باید به دنبال مدیرعامل توانا و زحمتکش باشند، نه فردی حاشیه‌ساز.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز