خبرگزاری کار ایران

ادامه گمانه‌زنی‌ها و شایعات درباره گزینه‌های خارجی استقلال

کالب اکوبان نمی‌تواند آبی‌پوش شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۶۲۳

خرید یک مهاجم تراز اول، برنامه اصلی و اولویت نخست استقلالی‌ها در نقل و انتقالات زمستانی است.

به گزارش ایلنا، خرید یک مهاجم تراز اول، برنامه اصلی و اولویت نخست استقلالی‌ها در نقل و انتقالات زمستانی است. این موضوعی است که وینفرد شفر، امیرحسین فتحی و دیگر مدیران و مسوولان استقلال هم به آن تاکید کرده‌اند. هدفگذاری آبی‌ها برای این مهاجم، بازار شایعات را داغ کرده است و هر از گاهی نام یک مهاجم به عنوان گزینه مورد نظر آبی‌ها علم می‌شود.

از آنتونی استوکس و رضا قوچان‌نژاد که نام‌های شناخته شده‌ای هستند تا ستاره نامداری چون آساموا ژیان که حکم سنگ بزرگ را دارند. این شایعات که منبع بسیاری از آنها نامشخص و گنگ است گاهی اسامی را برای استقلال پیش می‌کشند که روی کاغذ و به صورت فرضی هم نمی‌شود حضور آنها در ایران و جمع شاگردان شفررا متصور شد.

500 هزار یورو قیمت و تا 2021 قرارداد دارد

کالب اکوبان مهاجم غنایی ترابوزان اسپور ترکیه جدیدترین نام مطرح شده برای استقلال است. همان تیمی که مجید حسینی و وحید امیری هم در آن  توپ می‌زنند. شماره 18 ترابوزان در سال 2018 به صورت قرضی از لیدز یونایتد انگلیس راهی سوپرلیگ ترکیه شد و تا پایان فصل یعنی نقل و انتقالات تابستانی قرارداد دارد. بعد از آن با توجه به قرارداد بلند مدتی که تا سال 2021 با انگلیسی‌ها دارد برای رفتن به هر تیمی حالا به صورت قطعی یا قرضی نیازمند گرفتن رضایت نامه از باشگاه لیدز یونایتد است.

به عبارت دیگر این بازیکن تا پایان فصل با ترابوزان قرارداد دارد و بعد از آن هم بازیکن لیدز یونایتد است. اکوبان در این فصل 15 بازی برای ترابوزان انجام داده و موفق به زدن 5 گل و دادن 2 پاس گل شده است. آمار گلزنی او برای تیم ترکیه‌ای هر 95 دقیقه یک گل بوده که آنقدر مناسب به نظر می‌رسد تا او را در لیست مازاد خود قرار دهند! اگر قرارداد و آمار خوب اکوبان را هم نادیده بگیریم، ارزش این بازیکن فراتر از توان مالی استقلال است. اکوبان 500 هزار یورو قیمت دارد.

این در شرایطی است که درخواست 500 هزار دلاری رضا گوچی از سوی مدیران باشگاه یه دلیل سنگین بودن رد شده است. این مهاجم غنایی و 24 ساله در کارنامه‌اش شباهت‌هایی به مامه بابا تیام دارد. او فوتبالش را از ایتالیا و پایه‌های کیه‌وو شروع کرده اما برای این تیم بازی نکرده و او را به تیم‌های دیگر قرض داده‌اند. اکوبان 7 بازی با پیراهن لیدز یونایتد در چمپیونزشیپ انجام داده و یک گل زده هم دارد. به اردوی تیم ملی غنا دعوت شده اما بازی کلی ندارد. همچنین در پلی‌آف لیگ قهرمانان و لیگ اروپا هم بازی کرده است. اما خب خرید این بازیکن برای استقلال تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز