خبرگزاری کار ایران

خوشحالم برای تیم ملی کشورم گل زدم

همام: دوست دارم در استقلال بمانم

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۵۸۱

طارق همام هافبک عراقی استقلال این روزها در اردوی تیم ملی عراق حضور دارد و تلاش می‌کند بتواند همراه کشورش دوباره شگفتی‌ساز شود

به گزارش ایلنا، طارق همام هافبک عراقی استقلال این روزها در اردوی تیم ملی عراق حضور دارد و تلاش می‌کند بتواند همراه کشورش دوباره شگفتی‌ساز شود و رتبه خوبی را در جام ملت‌های آسیا به دست بیاورد. با طارق درخصوص آخرین شرایط مصدومیتش، شرایط تیم ملی عراق در آستانه جام ملت‌ها و شایعه جدایی‌اش از استقلال همکلام شدیم.

توانستی در بازی شب گذشته تیم کشورت گلزنی کنی

خدا رو شکر توانستم برای تیم ملی کشورم گلزنی کنم و باعث پیروزی شوم. این بردها در بازیهای دوستانه خیلی به تیم کمک می کند تا قبل از شروع مسابقات جام ملتهای اسیا با روحیه خوبی در این مسابقات شرکت کنیم

دربازی قبلی دچار مصدومیت شده بودی؟

آنقدر این مساله جدی نبود. بازیکن چینی روی پایم تکل رفت اما با انجام چند جلسه فیزیوتراپی مشکلی برای همراهی تیم عراق نخواهم داشت.

این روزها خودتان را برای مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا آماده می‌کنید؟

به هرحال انجام بازی‌های دوستانه برای هماهنگی و مرور ضعف و قوت است و خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. پیروزی خوبی را در آخرین بازی به دست آوردیم و خیلی دوست داریم دوباره در جام ملت‌ها شگفتی‌ساز شویم. بازی‌های آسیایی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و همه تیم‌ها با تمام توان برای کسب نتیجه پا به این مسابقات می‌گذارند. بعد از اینکه اریکسون از تیم ملی عراق جدا شد و مربی جدید روی کار آمد، بازیکنان انگیزه بسیاری برای کسب نتایج خوب به دست آوردند. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را در این مسابقات به دست بیاوریم.

یکی از بازی‌های سخت‌تان مقابل ایران است. این موضوع را قبول دارید؟

به هرحال ایران همیشه یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست. در دور قبلی هم ما مقابل آنها بازی کردیم و توانستیم با برد مقابل آنها به جمع 4 تیم پایانی برسیم. حتی در ضربات پنالتی هر دو تیم ضربات زیادی را زدند. آن موقع سنم خیلی کم بود.

در دوره‌ قبلی هم می‌توانستید به فینال برسید؟

بازی نیمه‌نهایی مان خیلی سخت بود. با آنکه 10 نفره شده بودیم اما عملکرد خوبی در زمین داشتیم. بعد از این اتفاق به یکباره تمرکز تیم‌مان به هم ریخت. در دیدار رده‌بندی مقابل امارات هم با اختلاف خیلی کم شکست خوردیم آن هم در روزی که اصلا حق‌مان باخت نبود ولی امسال شرایط فرق می‌کند. تیم ما بسیار جوان شده و همه بازیکنان دوست دارند شرایط خیلی خوب را دوباره تجربه کنند.

بازی مقابل ایران چقدر برایت اهمیت دارد؟

خب من با استقلال یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا قرارداد دارم و خیلی هم از حضورم در این تیم راضی هستم. می‌دانم ایران  هم طرفداران بسیاری دارد و امیدوارم بتوانم یکی از بهترین بازی‌هایم را انجام دهم. از بازی مقابل ایران حس خوبی دارم.

در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر جدایی‌ات از استقلال در نیم‌فصل شنیده می‌شود؟

من دوست دارم در استقلال بمانم و از حضور در این تیم راضی هستم و فکر نمی‌کنم در نیم‌فصل اتفاق جدیدی بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز