خبرگزاری کار ایران

اینیستا: فوتبال ژاپن من را سورپرایز کرد / مسی در هر موقعیتی بهترین است

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۹۰۸

بازیکن تیم ویسل کوبه می‌گوید سبک فوتبالی که در ژاپن بکارگرفته می‌شود او را شگفت زده کرده است.

به گزارش ایلنا، با پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال ژاپن و تجربه متفاوت آندرس اینیستا با ویسل کوبه در شرق آسیا، حال کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال اسپانیا به بارسلونا بازگشته و در دفتر نشریه موندو دیپورتیوو گفت و گوی مفصلی انجام داد که خلاصه‌ای از آن را می‌خوانید:

تجربه حضور در ژاپن چطور بود؟

خیلی خوب. بعد از لذت بردن از این روزها من می‌خواستم به عقب برگردم؛ چون ماه ها خوب بود اما شدید بود، اما من قبلا می خواستم خانواده را ببینم و بچه‌ها را به خانه بازگردانم. آنها همچنین می‌خواستند برگردند و از تعطیلات لذت ببرند و استراحت کنند.

در ژاپن با داوید ویا هم تیمی شدید.

او می‌خواست تغییر کند، او می داند که من هستم، اما او مردم بیشتری را می‌شناسد و می‌داند که احساس راحتی خواهد کرد. امسال ما از ابتدا شروع خواهیم کرد. او اهداف بزرگی دارد و این به کیفیت تیم کمک می‌کند.

در فوتبال ژاپن چه پتانسیلی را مشاهده کردید.

من را سورپرایز کرد و این نگاه شخصی خودم است. من برخی از رقبای خود را پیدا کرده‌ام که من را به حداکثر میزان توانایی خودم می‌رسانند. آنها یک مفهوم متفاوت از فوتبال دارند، با بسیاری از پاس‌های عقب و جلو، عبور بسیار از طریق مرکز میدان و آن چیزی است که ما می‌خواهیم تغییر و پیاده سازی.

فکر می‌کنید امسال بارسلونا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا چقدر شانس دارد؟

زمانی که شما از این مسابقات بیرون می‌آیید فکر می‌کنید که شانس برنده شدن داشتید. درست است که در سال های اخیر به دلیل اتفاقاتی که افتاده است، من فکر می کنم که چیز دیگری می‌توانستیم انجام دهیم. یک الگو وجود دارد، بازیکنان جدید رشد خواهند کرد و مهم خواهند بود ... و این الزام است. این تیم باید همه چیز را برای آن بکار ببرد.

آیا مسی در آخرین سال‌های زندگی حرفه‌ای خود همانند اینیستا یا ژاوی بازی می‌کند؟

مسی می‌تواند کاری را که می‌خواهد انجام دهد. در هر موقعیتی می‌تواند بهترین باشد. سپس در مرکز میدان مشخص می‌شود که شناخت نسبت به لئو متفاوت است. اما او می تواند جایی که می‌خواست بازی کند، زیرا او یکی از بهترین‌ها است و بیشترین گل‌ها را دارد. مهم این است که او این کار را انجام می دهد و او مانند خودش بازی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز