خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب زلاتان ایبراهیموویچ با ماجرای رونالدینیو و بدون رونالدو

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۹۴۸

زلاتان ابراهیموویچ تیم منتخبش را اعلام کرده و در این تیم نام حتی یک بازیکن منچستریونایتد هم به جز خودش دیده نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، این مهاجم 37 ساله که در سال‌های 2016 تا 2018 توانست 29 گل برای یونایتد بزند، نام خودش را در مرکز خط حمله قرار داده است.

در تیم او نامی از کریستیانو رونالدو دیده نمی‌شود و رونالدینیو، اسطوره برزیلی در کنار لیونل مسی در دو سوی زلاتان قرار می‌گیرند.

مسی و ابراهیموویچ در دوران کوتاه حضور این بازیکن سوئدی در بارسلونا همبازی بودند. رونالدینیو و ایبرا هم در میلان مدت کوتاهی کنار هم بازی کردند.

زلاتان از خط میانی سه ‌نفره متشکل از پاتریک ویه‌را، ژاوی و پاول ندود استفاده کرده است. لیلیان تورام، تیاگو سیلوا، الساندرو نستا و ماکسول هم چهار مدافع برتر از دید او هستند. او جان ‌لوییجی بوفون را هم درون دروازه قرار داده است.

زلاتان پنج بازیکن ذخیره هم دارد: ژولیو سزار، آندرس اینیستا، فابیو کاناوارو، جنارو گتوزو و کلارنس سیدورف.

این بازیکن سوئدی عکس تیم منتخبش را با 36 میلیون فالوئرش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. او دارد کتاب جدیدش به نام «من فوتبال هستم» را تبلیغ می‌کند و این پست در همین راستا بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز