خبرگزاری کار ایران

اردلان آشتیانی در گفتگو با ایلنا:

وقتی بازیکن قدر پیراهن پرسپولیس را می‌داند دلیلی ندارد از او انتقاد کنیم / آرامش باید به تیم ملی تزریق شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۶۸۴

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که ایران می‌تواند به راحتی به جمع چهار تیم برتر آسیا راه پیدا کند.

اردلان آشتیانی پیشکسوت باشگاه پرسولیس در مورد وفاق و اتحادی که بین پیشکسوتان و بازیکنان اتفاق افتاده اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم پرسپولیس خوب است و این تیم کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. ما هم به عنوان پیشکسوت وقتی شرایط تیم خوب است و بازیکنان قدر پیراهنی را که پوشیده‌اند می‌دانند، دلیلی ندارد از آن‌ها انتقاد کنیم. همین عامل باعث شده تا یک پیوند خوب بین پیشکسوتان و تیم کنونی پرسپولیس رخ بدهد و با تعاملی که مدیرعامل شرکت پیشکسوتان کهن و مدیرعامل تیم پرسپولیس دارند امیدواریم این اتحاد بیشتر از گذشته بشود.

مدافع راست سابق سرخپوشان در مورد واگذاری پرسپولیس به پیشکسوتان نیز گفت: این اتفاقی است که اگر رخ بدهد فکر می‌کنم به نفع پرسپولیس باشد. پیشکسوتان زحمت کشیده‌اند، خاک این تیم را خورده‌اند و دلشان به حال پرسپولیس و هوادارانش می‌سوزد و به همین خاطر می‌توانند به بهترین شکل آن را اداره کنند.

آشتیانی در مورد حاشیه‌هایی که در اطراف تیم ملی ایران در آستانه جام‌ملت‌های آسیا وجود دارد نیز عنوان کرد: به نظر من مهمترین عاملی که می‌تواند به تیم ملی کمک کند آرامشی است که باید به آن منتقل شود. دستیاران آقای کی‌روش و در برخی مواقع خود ایشان یک سری مسائل به وجود آوردند و آرامش را از تیم ملی گرفته‌اند. هر تیمی که می‌خواهد به افتخارات بزرگ دست پیدا کند باید آرامش داشته باشد و امیدوارم این آرامش به تیم ملی ایران تزریق شود.

وی در مورد پیش‌بینی خود از نتایج ایران نیز افزود: تیم ایران مملو از نیروی انسانی با استعداد و باکیفیت است که کمتر تیمی در آسیا از این موهبت برخوردار است. فکر می‌کنم به راحتی تا نیمه‌نهایی صعود کنیم اما آیا اینکه بتوانیم به قهرمانی برسیم یا نه بستگی به کیفیت بازی ما خواهد داشت. حریفان سرسختی داریم و به عنوان یک ایرانی آرزو دارم تیم ملی ایران قهرمان شود و دل مردم را شاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز