خبرگزاری کار ایران

کمال و شجاع نفس می‌کشند

لطف ناخواسته کی‌روش به پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۰۴۲

اگر قرار بود امسال دو بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شوند، غیر از بیرانوند نفر دوم حتما باید شجاع خلیل‌زاده می‌بود.

به گزارش ایلنا،شاید اگر قرار بود امسال دو بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شوند، غیر از بیرانوند نفر دوم حتما باید شجاع خلیل‌زاده می‌بود. شجاع امسال فوق‌العاده بوده و تحسین همه منتقدان را برانگیخته است. با این وجود او جایی در لیست تیم ملی ندارد که به نظر می‌رسد این مساله به خاطر مصاحبه‌های تند چند سال قبلش علیه کارلوس کی‌روش بوده است.

کمال کامیابی‌نیا هم یکی دیگر از سزاوارهای پرسپولیس بود که به تشخیص مربی پرتغالی حضور در جام ملت‌های آسیا را از دست داد. در شرایط عادی طبعا خط خوردن این نفرات می‌توانست با اعتراض هواداران روبه‌رو شود، اما نکته اینجاست که در برهه کنونی هر دوی این بازیکنان نیاز به استراحت داشتند.

شجاع یک نیم‌فصل است که با مصدومیت بازی می‌کند. او از درد شدید کمر و گردن رنج می‌برد. برانکو در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان تاکید کرد در تمرینات پیش از بازی محسن ربیع‌خواه هم با نفرات اصلی گرم کرده بود تا اگر شجاع نرسید، به جای او به میدان برود. با این شرایط طبعا فاصله 50 روزه تا دور برگشت می‌تواند یک فرجه مناسب برای استراحت و درمان خلیل‌زاده باشد.

از سوی دیگر کمال کامیابی‌نیا هم با مشکل دررفتگی‌های پیاپی کتفش مواجه است و ظاهرا برای رفع همیشگی این مشکل باید یک بار دیگر زیر تیغ جراحی برود. او اگر به تیم ملی دعوت می‌شد قاعدتا نمی‌توانست جراحی کند و در نیم‌فصل دوم هم باید با همین شرایط کج‌دار و مریز به کار خودش ادامه می‌داد. با این وجود حالا فرصت لازم برای جراحی احتمالی کمال و یا حداقل انجام بدنسازی‌های ویژه و تقویت کتف مصدومش فراهم شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز