خبرگزاری کار ایران

پیروانی: اگر بگذارند پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود/ کریمی و برانکو در لیست سیاه قرار گرفتند چون با آقایان درافتادند

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۱۲۸

پیشکسوت پرسپولیس در مورد حواشی اخیر مربوط به این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، افشین پیروانی بین دو نیمه دیدار پرسپولیس و پارس‌جنوبی در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه این روزها هجمه‌هایی روی پرسپولیس ایجاد شده که عده‌ای می‌گویند می‌خواهند این تیم دوباره قهرمان شود، گفت: خیلی خوشحالم که شما را دوباره از نزدیک می‌بینم باید بگویم افرادی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند باید بدانند اسم پرسپولیس را می‌آورند. پرسپولیس نشان داده که در این چند سال بهترین است. فکر می‌کنم این هجمه از زمانی بیشتر شد که برانکو ادعا کرد می‌خواهد با پرسپولیس قهرمانی را هت‌تریک کند.

وی ادامه داد: اتحادی از سوی برخی مربیان ایجاد شد که به پرسپولیس فشار وارد کنند اما این تیم 40 میلیون هوادار دارد و به راحتی نمی‌‌توانند به این تیم لطمه بزنند خود نتایج نشان می‌دهد که این تیم نیازی به کمک ندارد و باز هم می‌گویم این تیم قهرمان است و خیالش از این بابت راحت خواهد بود.

خبرنگاری گفت: سپاهانی‌ها هفته گذشته و استقلالی‌ها شب گذشته مدعی شدند که همه تیم‌ها یک طرف و قضاوت‌ها به سود پرسپولیس یک طرف دیگر است و نظر شما در این باره چیست؟‌که پیروانی پاسخ داد، این تیم دو قهرمانی دارد و فینالیست آسیا شده است همه باید بدانید در مورد چه تیم بزرگی صحبت می‌کنید. پرسپولیس با پنجره بسته محرومیت و رباط پاره وارد مسابقات شده و خیلی‌ها فکر می‌کردند این تیم وسط جدول می‌ماند حالا که بالانشین است این حرف‌ها را می‌زنند، البته من معتقدم که پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود اگر بگذارند.

وی در پاسخ درمورد اینکه کی‌روش امروز در پیامی مدعی شده که مربیان شجاع و منصفی وجود دارند ولی در این پیام اسمی از برانکو و کریمی نیاورده است،‌گفت: شما اسم دو نفر را آوردید که محبوب‌ترین هستند، برانکو سلامت است و همه ایران او را می‌شناسند حتی معتقدم او فراتر از ایران است. کل ایران با شخصیت این مربی آشنا هستند و از او تعریف می‌کنند.علی کریمی هم همین شرایط را دارد چون با برخی آقایان در افتاده به بلک‌لیست رفته است ولی این دو نفر از محبوب‌ترین‌های ایران هستند.

وی ادامه داد: خیلی از دوستان به دنبال یار جمع کردن هستند و می‌خواهند به برانکو فشار وارد کنند در مورد بازی‌ها هم بگویم که شما فکر می‌کنید یکی مثل علی فغانی آبرویش را که در جام‌جهانی المپیک به دست آورده به وسط می‌گذارد برای پرسپولیس؟ تمام تیم‌ها ذی‌نفع بوده‌اند و اتفاقاً معتقدم فغانی یکی از گل‌های فوتبال ما است.

وی در خصوص اینکه شاید برخی‌ها این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند که اگر تیم ملی در جام ملت‌ها نتیجه‌ای نگرفت بهانه داشته باشند، گفت: من به عنوان یک ایرانی آرزویم این است که تیم ملی نتیجه بگیرد چون اگر ایران موفق شود افتخارش برای کل کشور است و کسی نمی‌تواند موفقیت را به نام خودش بزند.

کاپیتان سابق پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه کی‌روش چندی پیش مدعی شده بود شما باعث انتقال سیدجلال حسینی و وحید امیری به پرسپولیس شدید، گفت: من در این مدت سکوت کردم ولی باید بگویم با اسم و شخصیت سیدجلال حسینی بازی نکنید و نباید به او تهمت و افترا بزنید. در آن مقطع حسینی نه با کسی حرف زد و نه عامل انتقال کسی شد. زمانی که من در تیم ملی بودم هیچ وقت شغلم را فدا نکرده و اجازه ندادم کارها با هم تداخل پیدا کنند. اینکه می‌گویند پیروانی باعث شده که این نفرات به پرسپولیس بیایند در آن مقطع درست نیست.

در ادامه خبرنگاری در خصوص اظهارات کی‌روش درباره این انتقال سوال کرد که پیروانی گفت: این آقایی که شما می‌فرمایید در آن زمان حقوقش چند ماه عقب افتاده بود و بعد از اینکه حقوق چند ماهش را گرفت راحت رفت و خوابید صراحتاً می‌گویم هر زمان خارج از تیم ملی بازیکنی در سطح بالا باشد و از من سوال کند که به چه تیمی برود، به او می‌گویم به پرسپولیس برو چون این تیم بهترین تیم دنیا است، اما آن آقایی که شما می‌گویید بعد از گرفتن چند ماه حقوقش راحت رفت و خوابید.

خبرنگاری در ادامه سؤال کرد آیا آن دوست‌تان (منظور به کی‌روش است)، در جریان مذاکرات این دو نفر بود که رفت بخوابد ، که پیروانی در واکنش به این موضوع گفت: مگر می‌شود بعد از سه سال این صحبت‌ها حالا مطرح شود، هدایتی از ساعت 8 شب سر میز شام بود و زدن این حرف‌ها هم مثل همان بحث سیدجلال حسینی است، من در جریان همه چیز هستم و در مورد بازیکنان در آن مقطع مطمئن هستم که چه اتفاقی افتاده است  خود من الان وقتی پرسپولیس را می‌بینم لذت می‌برم و معتقدم عزت و اعتبار پرسپولیس به تماشاگرانش است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز