خبرگزاری کار ایران

استخدام سرمربی باتجربه؛ بزرگترین پیام شکست مقابل فولاد برای تراکتوری ها

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۵۶۲

به گزارش ایلنا، تراکتورسازی در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر به میهمان خود فولاد باخت. در پی این باخت نکات بسیاری نهفته بود. نکاتی که همراه با خود بحث داغ جذب سرمربی را بار دیگر در فوتبال آذربایجان بر سر زبان ها انداخت. فوتبال آذربایجان و هواداران تراکتورسازی بعد از بازی با فولاد به عینه دیدند که تیم شان نیاز به یک سرمربی باتجربه دارد، سرمربی که در شرایط حساس تصمیماتی مناسب اتخاذ کند و بازیکن سالاری را در تیمش ریشه کن کند.

تراکتورسازی در طول یک دهه اخیر، به یکی از بزرگترین تیم های فوتبال ایران تبدیل شده است. این یک جمله کلیشه ای اما کاملا درست است که می گویند تیم بزرگ مربی بزرگ می خواهد. در مقطع فعلی تراکتورسازی از این مهم دور شده و دلیل آن نتایجی بود که تقوی با تراکتور گرفت. نتایجی که باعث شدند، بسیاری از مشکلات تیم در پس بردهای مقطعی پنهان شده و پروژه جذب سرمربی برای مدت چند ماه متوقف شود.

در فرصت 50 روزه ای که باشگاه تراکتورسازی دارد، مدیران این باشگاه این شانس را دارند که با استخدام یک سرمربی باتجربه که شناختی کافی با فوتبال ایران دارد، تیم شان را با شرایطی بهتر از آن چه که اکنون شاهدش هستیم روانه مسابقات کنند. جذب بازیکنان سرشناس یکی دیگر از پروژه های مهم تراکتوری ها در زمستان پیش روست اما بی شک انتخاب سرمربی را بایستی اولویت اول این تیم در مقطع فعلی بدانیم. سرمربی که بی شک باید داخلی باشد چرا که یک سرمربی خارجی برای موفقیت حداقل به چند ماه زمان نیاز دارد و در نیم فصل دوم چنین زمانی وجود نخواهد داشت. تاریخ این موضوع را بهتر می تواند اثبات کند، تاریخی که چندان هم دور نیست و به فصل گذشته و نیم فصل ناموفق ساغلام با تراکتور مربوط می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز