خبرگزاری کار ایران

دکتر صالحی امیری در نشست کمیسیون زنان و ورزش:از نگاه بنیادی و فقهی پژوهشگران در این بخش استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۳۵۷

نهمین جلسه کمیسیون زنان و ورزش با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ،خانم طاهریان نایب رئیس کمیته ،خانم محمدیان هفته گذشته در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا،در این نشست دکتر صالحی امیری ضمن قدردانی از فعالیت کمیسیون زنان، توجه اعضاء را برای ورود به موضوعات زنان در حوزه های مختلف جلب نموده و عنوان داشتند:کمیسیون  در این مدت تلاشهای خوبی در ارائه پیشنهادات مختلف جهت ارتقاء وضعیت ورزشکاران زن، مربیان و دست اندرکاران ورزش بانوان داشته که قابل تقدیر است.

وی در ادامه عنوان داشت: جهت ارائه یک رویکرد منطقی در موضوع ورزش زنان نیاز اول، بسترسازی و تاکید بر شکل گیری پذیرش اجتماعی است، سپس موضوع اقناع سازی و تلاش جهت قانع کردن با تشریح فعالیت هایمان است.

صالحی امیری در ادامه توجه به اجماع سازی و هماهنگی در بخش زنان جهت افزایش ظرفیت ها را مورد تاکید قرارداده و اشاره نمودند که در یک دهه آینده سهم زنان از امکانات و موقعیت های مختلف به 50 درصد افزایش می یابد.

رئیس کمیته ملی المپیک در خاتمه توجه اعضای کمیسیون را به دوری از افراط و تفریط جلب نموده و بیان داشتند که از نگاه بنیادی و فقهی پژوهشگران در این بخش استفاده شود. همچنین در خصوص بازی های 2020 نظرات پیشنهادی کمیسیون به ستاد بازی ها ارائه گردد.

در این نشست خانم دکتر فرهادی زاد رئیس کمیسیون به معرفی اعضای کمیسیون پرداخته و سپس گزارشی مختصر از فعالیت های انجام گرفته و در دست اقدام ارائه نمودند. سپس هریک از اعضاء به تشریح بخشی از فعالیت های کمیسیون پرداختند. گزارش فعالیت های آموزشی، از جمله کلاس های آموزشی نواب رئیس بانوان، کارشناسان و مدیران ورزشی زنان استان های مختلف و همچنین برگزاری نشست بررسی چالش های فرهنگی، اجتماعی ورزش قهرمانی زنان، پررنگ شدن سهم زنان در برنامه بازی های المپیک 2020 در بخش های مختلف، نگاه قویتر به بانوان در برنامه راهبردی و اساسنامه کمیته ملی المپیک، توجه به راه اندازی و فعالیت فدراسیون ورزش اسلامی زنان و حمایت از جانشین پروری مدیران زن در کمیته ملی المپیک از موضوعات مطروحه در جلسه فوق بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز