خبرگزاری کار ایران

بازی معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پدیده مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۷۱۵

استقلال تهران به احتمال با دو تغییر در ترکیب برنده برابر سپیدرود رشت مقابل تیم آماده یحی گل محمدی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های استقلال تهران و پدیده مشهد از ساعت 16:15 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. این مسابقه به دلیل همزمان شدن با میزبانی پرسپولیس از تیم کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا برپا نشد و قرار است امروز به انجام برسد.

استقلال پس از تعویق این مسابقه برابر استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان و سپیدرود رشت به برتری دست پیدا کرده و با 9 امتیاز حاصل از این بازی‌ها با 24 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی حضور دارد.

تیم پدیده جمعه هفته گذشته برابر ماشین سازی به تساوی رسید و به عنوان پدیده واقعی مسابقات فصل جاری با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان اصفهان در جایگاه دوم جدول رده بندی ایستاده است. تیم آماده یحیی گل محمدی برای این مسابقه آماده هستند و پیش بینی می‌شود با حضور پرشمار طرفدارانشان روز سختی را برای استقلال رقم بزنند.

‌سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، علی کریمی، مارکوس نویمایر، فرشید اسماعیلی، الحاجی گرو، روح الله باقری، مرتضی تبریزی، میثم تیموری، فرشید باقری، اللهیار صیادمنش، همام طارق، وریا غفوری، سید حسین حسینی، جابر انصاری، مهدی قائدی، ‌پژمان منتظری، فرشاد محمدی مهر، محمد دانشگر و رضا آذری بازیکنانی هستند که با نظر وینفرد شفر در لیست استقلال برای این مسابقه قرار گرفتند و دو بازیکن از این اسامی خط می‌خورند.

بازی با سپیدرود رشت فرصت مناسبی بود تا سیدحسین حسینی در آستانه مسابقات جام ملت‌های آسیا به چارچوب دروازه استقلال برگردد. سنگربان جوان در بازی خارج از خانه عملکرد مناسبی داشت و با ثبت کلین شیت به احتمال سنگربان آبی‌ها در بازی امروز است.

محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی پور و وریا غفوری چهار مدافعی هستند که در بازی قبلی هرچند با حملات حریف کمتر به دردسر افتادند، عملکرد بی نقصی به نمایش گذاشتند و پیش بینی می‌شود در ترکیب امروز حضور داشته‌ باشند. با رهایی پژمان منتظری از کمند مصدومیت و آمادگی لازم برای مسابقه او زوج محمد دانشگر در مسابقه امروز خواهد بود و روزبه چشمی یک خط جلوتر بازی می‌کند.

با حضور چشمی در کنار علی کریمی، فرشید باقری با نمایش موفق در فاز تهاجمی کمی جلوتر بازی می‌کند و حضور طارق همام و فرشید اسماعیلی در کنار‌ه‌ها می‌تواند برای تشکیل خط حمله‌ای زهردار آماده شود.  روح اله باقری به عناون مهاجم برای استقلال سه گل ثبت کرده و او مهاجم هدف خواهد بود.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل پدیده به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، روزبه چشمی، فرشید باقری، همام طارق، فرشید اسماعیلی، روح اله باقری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز