خبرگزاری کار ایران

گمانه‌زنی از فهرست استقلال؛ خریدهای ابتدای فصل وارد می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۶۷۰

با اینکه استقلال هنوز یک بازی دیگر تا پایان نیم فصل در پیش دارد اما از همین حالا گمانه‌زنی‌ها در مورد فهرست خروجی و ورودی باعث شده تا باشگاه استقلال بیانیه بدهد.

به گزارش ایلنا، آنچه ظاهر ماجرا را تشکیل می‌دهد این است که سه بازیکنی که در تمرین استقلال حضور دارند و به دلیل مصدومیت تاکنون نتوانسته‌اند برای استقلال بازی کنند به صف شده تا به فهرست استقلال وارد شوند.

داریوش شجاعیان، محسن کریمی و مرتضی آقاخان همان سه بازیکنی هستند که این روزها منتظر هستند تا در نیم فصل دوم برای استقلال به میدان بروند و با توجه به اینکه فهرست بزرگسال استقلال پر است، استقلالی‌ها برای اضافه کردن نام این سه نفر باید سه بازیکن فعلی که در تیم حضور دارند را در فهرست خروج قرار دهند اما اصل ماجرا که پنهان مانده و هیچ کدام از مسوولان استقلال در ارتباط با آن توضیحی نداده‌اند، این است که محسن کریمی در بین سه بازیکنی که از آنها نامبرده شد در حال حاضر در فهرست استقلال حضور دارد و اگر شرایط مسابقه را داشت حتی می‌توانست در ترکیب استقلال نیز قرار بگیرد.

این همان موضوعی است که تاکنون پنهان مانده بود و هیچ کس هم در بین استقلالی‌ها زحمت توضیح دادن در ارتباط با شرایط این بازیکن را به خود نمی‌داد. پس با توجه به این نکته استقلال دو بازیکن دیگر را باید به فهرست اضافه کند، در این میان هم بنا بر شرایط موجود می‌توان حدس زد که نویمایر و الحاجی گرو از فهرست بیرون آمده و جا را برای شجاعیان و آقاخان باز می‌کنند اما برای خریدهای احتمالی که این روزها اسامی آنها سر زبان‌ها افتاده است، استقلال نیاز به خط زدن بازیکن بیشتری دارد و اینطور می‌توان حدس زد که یکی از این خروجی‌ها میثم تیموری مدافع چپی است که با مصدومیت وارد فهرست استقلال شد اما شفر هیچ رضایتی از کار او ندارد و خود تیموری هم با توجه به شرایطش در استقلال علاقه‌ای به ماندن ندارد. نفر بعدی که شاید به‌عنوان نفر چهارم می‌تواند گزینه حذف استقلالی‌ها باشد، می‌توان نامش را از بین مهاجمان پیدا کرد. بین جابر انصاری و روح‌ا... باقری یک نفر گزینه خروجی هستند چون شفر به این دو بازیکن هم چندان اعتقادی ندارد.

استقلال در فصل جاری اما یک فهرست هم دارد که به لطف قانون جدید سازمان لیگ تشکیل شده، فهرست 25 ساله‌های استقلال را هم فرشید اسماعیلی، میلاد زکی‌پور و آرمین سهرابیان تشکیل داده‌اند. اگر قانون جدید سازمان لیگ نبود، استقلالی‌ها برای حفظ این سه بازیکن نیز مشکل داشتند.

استقلال در فصل جاری ریخت و پاش‌های زیادی داشته است اما در لابه‌لای ریخت و پاش‌ها تقریبا هیچ بازیکنی به کار استقلال نیامد و دوباره برای نیم فصل دوم استقلالی‌ها باید سرکیسه را شل کرده و به فکر بازیکنان جدید باشند. این روزها خبر بازگشت جباروف بدجور سر زبان‌ها افتاده است.

بازیکنی که پیغام فرستاده برای بازگشت باید طلب فصل گذشته او را تسویه کنند. بازیکن بعدی که باشگاه استقلال به دنبال جذب او است، رضا قوچان‌نژاد است که پیش از این مهاجم تیم ملی بود و گل‌های حساسی را برای تیم ملی زد اما مسوولان باشگاه استقلال حاضر نیستند هیچ کدام از این اسامی را تایید کنند.

بعد از بازی استقلال و پدیده همه چیز در خصوص فهرست نهایی آبی‌ها مشخص می‌شود. تیم‌ها نزدیک دوماه تعطیل هستند و در این تعطیلات باید تیم خود را برای نیم فصل دوم تقویت کنند. تکلیف ورودی و خروجی استقلال نیز در این تعطیلات مشخص می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز