خبرگزاری کار ایران

عرب بهترین گزینه برای جانشینی من است / واکنش گرشاسبی به خرید قوچان نژاد

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۰۲۱

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره شایعه جذب رضا قوچان نژاد در نقل و انتقالات زمستانی صحبت کرد.

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران درباره اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: ورزش بازنشستگی ندارد آن هم ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ولی تکلیفی بود که روی دوش ما قرار داشت و هرزمانی که تکلیف از دوش ما برداشته شود خداراشکر می‌کنیم و به عنوان یک هوادار در کنار پرسپولیس هستیم. هنوز هیچ خبری نیست، منتظر هستیم و ان شاء الله ببینیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد.

گرشاسبی درخصوص جانشین ایرج عرب به عنوان سرپرست باشگاه گفت: خودم امیدوارم که اگر این اتفاق بیفتد بهترین گزینه و موجه‌ترین ایشان هستند که در چم و خم کار هستند. انصافا این مدت که با ایشان کار را آغاز کردیم پا به پای هم به جلو رفتیم و بار اصلی روی دوش ایشان بود. ان شاء الله اگر سیستم بخواهد همین شکلی پیش برود، قطعا در اینکه کناره گیری من بهترین جانشین آقای عرب هستند.

گرشاسبی درباره جذب رضا قوچان نژاد توسط پرسپولیس گفت: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. دو بازی دیگر تا نیم فصل باقی است، نه حرفه‌ای است و نه احلاقی که در حال حاضر اسم بازیکنی برده شود و پرسپولیس باشگاه بزرگی است و مطمئن باشید که در یارگیری هم خوب عمل می‌کند. هیچ مذاکره‌ای حرفه‌ای نیست و در نقل و انتقالات همه چیز مشخص می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز