خبرگزاری کار ایران

بعد از علی دایی؛ استقلال هم جدال بزرگ را شروع کرد

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۹۱۲

بعد از اشتباه بزرگی که صداوسیما در مواجهه با باشگاه ذوب‌آهن مرتکب شد و اعتراض شدید مدیران این باشگاه را به دنبال داشت و حتی سعید آذری، مدیرعامل این باشگاه صنعتی مانع ورود دوربین‌های تلویزیونی به بازی خانگی این تیم مقابل پارس جنوبی جم در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان شد، باشگاه استقلال نیز به صف معترضان به رفتارهای صداوسیما ملحق شد و در پی تکرار همان اشتباه این بار در مواجهه با نام باشگاه استقلال، چنین بیانیه‌ای علیه یکی از مهم‌ترین رسانه‌های کشور صادرکرد تا خشم خود را از رفتارهای عجیبی که در این رسانه می‌شود، به اطلاع عموم برساند.

به گزارش ایلنا، باشگاه استقلال در بیانیه خود چنین نوشته است: «متاسفانه برای دومین مرتبه، رسانه ملی به جای استفاده از نام ایران برای تیم استقلال، نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، این باشگاه را استقلال تهران نامیده است. با توجه به اینکه چنین اشتباهی پیش از این تکرار شده و باشگاه استقلال نیز مراتب اعتراض خود را بیان کرده بود و این موضوع مجددا از سوی رسانه ملی! انجام شده است، باشگاه استقلال ضمن اعلام اعتراض شدید خود به مدیران و مسوولان رسانه ملی، خواستار عذرخواهی رسمی از باشگاه استقلال و هواداران این باشگاه می‌باشد. ضمن اینکه با اعلام امیرحسین فتحی سرپرست این باشگاه تا زمانی که عذرخواهی رسمی تلویزیون از باشگاه استقلال و هواداران انجام نشود، هیچکدام از اعضای باشگاه استقلال هیچگونه مصاحبه‌ای با هیچ یک از شبکه‌های تلویزیونی نخواهد داشت.

باشگاه استقلال همواره نشان داده جهت حفظ حق و حقوق خود و هوادارانش از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد کرد، پیش از این و در اهواز نیز میکروفن شبکه خبر را از کنفرانس مطبوعاتی وینفرد شفر خارج کرد و حالا هم تا انجام عذرخواهی رسمی مسوولان تلویزیون، هیچ کدام از شبکه‌های تلویزیونی اجازه حضور در کنفرانس‌های خبری قبل و بعد از مسابقه سرمربی آبی‌پوشان را نخواهند داشت.»

 به این ترتیب باشگاه استقلال نیز شمشیر را برای رسانه بزرگ صداوسیما از رو بسته و تا زمانی که از این باشگاه عذرخواهی نشود، وضعیت به همین منوال ادامه خواهد یافت. پیش‌تر نیز برخی مربیان فوتبال ایران از مصاحبه با دوربین‌های تلویزیونی خودداری کرده بودند. نمونه‌اش علی دایی که حتی در نشست‌های خبری پیش از بازی نیز میکروفن‌های صداوسیما را پس می‌زد و حاضر به انجام مصاحبه با آنها نمی‌شد.

 با توجه به سیاستی که باشگاه استقلال در پیش گرفته بعد از بازی با سپیدرود قطعا مربیان و بازیکنان این باشگاه از مصاحبه با خبرنگاران سیما سر باز می‌زنند و حاضر به مصاحبه نخواهند شد تا روزی که به گفته باشگاه استقلال صداوسیما رسما عذرخواهی کند! اینکه چرا صداوسیما اصرار دارد در مقابل نام تیم‌های ایرانی شرکت کننده در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گاها از پسوند شهرهای آنها استفاده کند، بسیار شگفت‌انگیزاست. بار قبل نیز صداوسیما وقتی خبری درباره همگروه‌های آسیایی ذوب‌آهن منتشر کرد در مقابل نام این باشگاه از پسوند اصفهان استفاده کرد در حالی که در بازی‌های بین‌المللی در مقابل تیم‌ها، نام ایران قرار می‌گیرد؛ مثلا ذوب‌آهن ایران یا استقلال ایران اما صداوسیما پس از آن اشتباه عجیب در قبال باشگاه ذوب‌آهن این بار نیز در زیرنویس شبکه خبر وقتی قصد مخابره خبر میزبانی کشور مورد نظر سعودی‌ها را داشت در مقابل نام استقلال از نام ایران استفاده نکرد. اوج شگفتی آنجا بود که در این زیرنویس باشگاه الهلال با پسوند عربستان نوشته شد اما باشگاه استقلال با پسوند تهران که این موضوع موجب حساسیت شدید سران باشگاه استقلال و در نهایت صدور بیانیه رسمی این باشگاه شد و باید دید که سرمنشا این اشتباه‌ها که داد دو تیم ایرانی شرکت‌کننده در رقابت‌های آسیایی را درآورده چیست و چرا چنین اشتباه‌های عجیبی انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز