خبرگزاری کار ایران

منچستریونایتد هزینه سرسام آور جذب پوچیتینو را قبول می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۹۰۶

باشگاه منچستریونایتد به جذب مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام فکر کرده است و تمایل دارد که بعد از قطع همکاری با ژوزه مورینیو او را روی کار بیاورد اما استخدام این سرمربی آرژانتینی برای شیاطین سرخ نزدیک به 40 میلیون پوند هزینه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا و طبق گزارش نشریه سان، مسوولان اولدترافورد به این نتیجه رسیده‌اند که تنها گزینه‌ شایسته‌ای که آنها امکان استخدامش را بعد از کنار رفتن مورینیو خواهند داشت، پوچتینو است اما وجود یک بند در قراردادشان با آقای خاص، محقق کردن این سناریو را بسیار سخت جلوه می‌دهد. البته بند دیگری هم در این قرارداد هست که این هزینه را کاهش می‌دهد و آن ناکامی منچستریونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده است.

پوچتینو اما سرمربی پرطرفداری است که گفته می‌شود رئال مادرید هم شدیداً خواهان جذب این مرد 46 ساله است. با این حال احتمال اینکه تاتنهام پیشنهاد منچستریونایتد را بپذیرد بیشتر است چرا که این پیشنهاد قرار است پرزرق‌و‌برق‌تر از پیشنهاد رئالی‌ها باشد و دو تیم سابقه داد و ستد خوبی هم دارند. در همین حال شنیده می‌شود که پوچتینو دوست دارد تاتنهام را در ورزشگاه جدید این تیم هم هدایت کند. او تابستان سال گذشته قرارداد جدیدی با سفیدپوشان لندن بست و حقوقش به 8 میلیون پوند در سال افزایش یافت. سال 2016 هم یونایتد به پوچتینو پیشنهاد داد اما او آن را رد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز