خبرگزاری کار ایران

الماس آبی و هزاران مشتری؛ مهمتر از مسی و رونالدو

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۸۸۳

ستاره آبی‌پوش لندن اکنون مشتریان زیادی را حول خود می‌بیند و در آستانه ترک چلیسی قرار دارد.

به گزارش ایلنا، ادن هازارد این روزها مهم‌ترین ستاره دنیای فوتبال است. ستاره‌ای که حتی از مسی و رونالدو نیز اهمیتی بیشتر و فراتر دارد.

بعد از یک جام جهانی درخشان و فوق‌العاده، هازارد خواستنی‌ترین بازیکن جهان است که در مارکت امروز همه تیم‌ها او را می‌خواهند. اگر مسی و رونالدو آرام آرام به خط پایان نزدیک می‌شوند و دیگر کمتر تیمی تمایل به خرید این دو ابرستاره دارد، هازارد هنوز در ابتدای راه است و همین او را بدل به خواستنی‌ترین و مهم‌ترین بازیکن امروز دنیای فوتبال کرده.

در تابستان داغ و پیش از آغاز رقابت‌های جاری، رئال مادرید بسیار تقلا کرد تا با یک قیمت نجومی و سرسام‌آور به جای کریس رونالدو ستاره جدا شده خود، هازارد را به خدمت بگیرد و او را بدل به گرانقیمت‌ترین بازیکن دنیا کند اما چلسی حاضر به از دست دادن فوق ستاره خود نشد. با این وجود هازارد الماسی است که همه او را می‌خواهند و از همین‌رو جدایی‌اش از جمع آبی‌های لندن اجتناب‌ناپذیر است که دیر یا زود رخ خواهد داد.

رئال مادرید کماکان در کمین الماس بلژیکی نشسته اما حالا یک رقیب گردن کلفت دیگر نیز وارد بازی شده و برای هازارد دندان تیز کرده. بایرن مونیخ برای منفجر کردن یک بمب بزرگ در فرصت نقل و انتقالات تابستان آینده دورخیز کرده و یکی از سوپر استارهای دنیای فوتبال را هدف گرفته؛ ادن هازارد.در حالی‌که تا فرصت نقل و انتقالات تابستانی فصل آینده زمان زیادی باقی‌ مانده ولی باشگاه‌های بارسلونا، بایرن مونیخ و رئال مادرید از هم‌اکنون برای جذب ادن هازارد برنامه‌ریزی کرده‌اند.

در حال حاضر و تا اینجای کار هازارد از سه تیم بزرگ بارسلونا، بایرن مونیخ و رئال پیشنهادهای قابل توجه دریافت کرده و می‌داند که برای فصل آینده می‌تواند به صورت صد در صد روی انتقال به یکی از این سه تیم حساب کند. با توجه به شرایط قرارداد هازارد، او اگر در انتهای فصل جاری بخواهد به یکی از این سه تیم بزرگ منتقل شود، باشگاه چلسی مثل کورتوا چاره‌ای نخواهد داشت جز اینکه به از دست دادن ستاره بزرگش رضایت دهد.

با این حال، شکی نیست که منابع مالی عظیم بارسلونا و رئال مادرید جذب هازارد را برای بایرن دشوار می‌کند هر چند نایب‌رییس این غول فوتبال آلمان چندی پیش اعلام کرده بود باشگاهش پول کافی در اختیار دارد و اگر احساس نیاز کند می‌تواند یک سوپر استار بزرگ را به مونیخ منتقل کند.

نکته جالب در این میان واکنش هازارد به این شایعات است. او فارغ از همه این ماجراها با خونسردی ترجیح می‌دهد از چلسی و مربی جدیدش تعریف کند. ادن هازارد، ستاره چلسی تاکید کرد که از بازی کردن تحت هدایت مائوریزیو ساری، سرمربی چلسی لذت می‌برد.ساری در تابستان از ناپولی جدا شد و هدایت چلسی را برعهده گرفت و جانشین آنتونیو کونته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز